.

Rabu, 12 Julai 2017

JUBAH PAK AJI DILONDEH









JUBAH DILONDEH

dulu2 puak agama kata internet itu haram sb byk maksiat dari yg baik, pastu puak agama kata perlu guna tp ada batasan, pastu puak agama kata guna internet sb nak sebarkan dakwah dan guna internet utk menyerang balik amerika taghut..rupa2nya internet melondehkan jubah2 puak2 agama, kain serban jadi pegelap kasut peguasa, bini dipakaikan kereta mewah.. on 
TERIMA KASEH RONALD REAGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/11/17




---------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Sekejap haram, sekejap tak haram .. jangan sampai jadi Haram Jadah sudah. Dulu bila internet sampai, ia haram .. bila dah pandai main internet .. dan pandai tengok awek German .. ia jadi sunat sebab awek German tu terjojol anunye jadi kena sunatkan .. jadi harus sebab org macam Tontonwi sentiasa haus .. lepas tu baru lah wajib.

ali along berkata...

Walaupun dilondeh kontol masih tak nampak nape? Pendek sgt ke..tp pak lebai ada 2 bini oo..