.

Rabu, 12 Julai 2017

LAGI SATU KONSPIRASI









APAKAH INI

JUGA

RANCANGAN

JAHAT DOJ

TENDANG

NAJIB

Perancis sekat minyak sawit, Malaysia ugut balas

 | July 11, 2017
Ia selepas langkah Kesatuan Eropah mengehadkan pembelian minyak sawit dari Malaysia dan Indonesia.





KUALA LUMPUR: Malaysia mungkin mengkaji semula perdagangannya dengan Perancis termasuk mengurangkan import produk Perancis berikutan langkah negara itu mengehadkan penggunaan minyak sawit dalam bahan api bio.

Khamis lalu, Perancis berkata ia akan mengambil langkah untuk menyekat penggunaan minyak kelapa sawit dalam pengeluaran bahan api bio dalam usaha untuk mengurangkan pembasmian hutan di Malaysia.


SAJE TANYA

KERANA 

BANYAK

PEKARA JADI

SEMUA 

BERBENTUK

TIBAI NAJIB






---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cisss....takpe untong kapal selam dh byk, nk boikot brg peranchis pun takpe lagi pun sorg pun geng sekutu dari pak lebai tak drive Citroen, Renault....cuma nak badak kempunan nak perabiskan duit kt kota Paris kah kah kah kah

Sustainable Living Institute (SAVE) berkata...

YAPiEM and Menteri no fucking in Paris after kursus kahwin.

Tanpa Nama berkata...

Hoi TT apa kau ni tak pass sains geografi ke kecik2 dulu? Menteri ni cerita pasal perancis la. Perancis tu sebuah negara dalam eropah, sebelah Norway kat hujung teluk sebelum jumpa negara Islam Iran dengan Afghanistan tu. Walaupun perancis paling ligat serang taliban afghan jiran dia, itu adalah sebab dia nak lindung rakyat dia sebab bukit taliban tu sebelah je jadi ramai militia taliban keluar masuk perancis ikut gunung tu, bukannya sebab perancis ikut telunjuk kanada. Jadi sekarang ni pun perancis kurangkan sawit kita atas sebab dia sendiri, takde langsung kena mengena dengan doj yang kat kanada tu. Kau jangan nak main fitnah ikut sedap kau je TT! Doj tu kawan baik aku dulu tu, dia la yang tolong aku dapatkan job pertama, tau?