Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Ogos 2008

CERAMAH TAMAT DI PENANTI

Anwar Ibrahim telah pun selesai berceramah pada jam 12 malam.

Jumlah pendengar adalah antara 7000 ke 9000 orang.

Hujan renyai-renyai masih lagi turun pada ketika ini.

Orang ramai juga mulai berasak-asak untuk pulang.

5 ulasan:

renjuna berkata...

7k-8k , wow, nampaknya BN akan hilang wang pertaruhan la macam ni.. Berita Tv3 BN patut di boikot... semuanya ambik cut and paste.. macam ni ke etika kewartawanan.. tapi rakyat sekarang bukan bodoh seperti Mr Ez*m yang terpekik-terlolong.

p/s : Mr, kalau jumpa Ezam, suruh dia tengok balik camno dia kutuk UMNO dulu kat Youtube

Suli & Mizan & Bro Luv berkata...

Salam.....
Dulu terkenal dengan usikan...
kalau BN letak Dacing sekali pun ( Lebih senang perkataan Dacing, walupun kawan aku yang kuat antiUMNO kata "lembu Pendek" ) mereka tetap menang, sekarang dah tinggal dalam lipatan sejarah.
Tak sanggup/bermaksud menyamai DSAI macam usikan tu, tetapi AURA perjuangannya memang dihormati kawan dan lawan. Dapat tengok wajahnya pun, semannxzjagat dah berkobar-kobar. Cuma........ UMNO ni yang membangangkan diri sendiri, lagi banyak ISU, lagi banyak terserlah kebodohan mereka sendiri.

People berkata...

The issue of Swear on Quran and personal attack on DSAI from ex-PKR members have strongly affect some of voters support on DSAI.

The BN UMNO ministers keeps on emphasize DSAI not dare to swear on Quran to prove his innocent.
And many Malay voters had been influence by this.

So, if you have relative or friend who are the voter or your friend who have friend who are the voter, pls call them personally and try to explain to them based on below argument to those voters in Permatang Pauh. Ask them to convey the message to others.

1. Whoever commit the crime and then swear on Quran or bible to prove innocent, this meant this person is innocent?
In this case then just ask Bodohwi to destroy the Palace of Justice la!
2. If DSAI swear on Quran to prove innocent, then who the nations should believe?

Tell them the case is now in Court and a person is innocent until the guilty is being proven!
Ask them to pay attention on the current economic situation of the country.
If DSAI become the next PM, there will be massive developments in Permatang Pauh! Don't be fool by Arif Shah! And also don’t be fool by these UMNO ministers and BN!


BN is so desperate now!
They can do whatever dirty tricks regardless of the price!

We PR and DSAI can't afford to lose in this by election!

This is the time for Malays, Chineses, Indian and other races to stay united and show our support to DSAI by votes!

Our aim is not only WIN, but a BIG WIN for DSAI!Every votes does count! Pls request them to come out to vote for DSAI. Just take leave regardless of whether paid or unpaid if the location is too far.

People Power

Tanpa Nama berkata...

siapa kenal dengan DSAI??aku kenal..adik aku yang umor 5 tahun pun kenal..pemimpin seluruh dunia kenal DSAI..tapi bila orang tanya aku,siapa arif syah,aku akan bertanya kembali pada orang yang bertanya soalan tersebut kepadaku"siapa lahabau tu"???dari situ ku sedar yang DSAI memang popular.semua orang tahu..tapi si "lahabau" tu,ntah la..siapa la yang tahu..penduduk permatang pauh pun belum tentu kenal...ini lah yang terjadi apabila pihak AUMNOoo tak ada calon yang sesuai nak lawan dengan DSAI..kepada semua voters,buat la pilihan yang bijak..kalau AUMNoo menang= minyak MUNGKIN tak turun lagi..kalau DSAI menang=ekonomi akan naik,minyak akan turun..renung2kan lah..

Anak Perelih berkata...

dari dok undi DACING... baik pi bela CACING.. kerana... CACING beri lebih manafaat dari PARTI CAP DACING....