Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Ogos 2008

RAMLANG PORIGI DI PENTAS PKR

'Imam' Masjid Wilayah, Ramlang Porigi yang menjadi tumpuan dan kontroversi selepas kehadirannya di majlis sumpah Saiful sekali lagi bikin gempar.


Dia mengakui bahawa cara bersumpah itu tidak betul dan dia telah terpaksa untuk menerima dan berada di dalam majlis sumpah tersebut.


Malam ini, Ramlang Porigi akan mendedahkan segalanya berkaitan isu tersebut di pentas PKR Permatang Pauh.


Sama-sama kita nantikan.

12 ulasan:

pak hassan berkata...

'imam' ni kan ahli UM no , berani dia citer perkara yg sebenar..

OfficeBoyTingkat4 berkata...

Bro, pinjam posting ni...nak pos ke serata alam..

tq

Tanpa Nama berkata...

Another C4 to Najis & Co

kaparinye berkata...

habislah imam ni. kena 'fired' la..

TooLBoX berkata...

Dia dah rasa tak tenang kots selagi tak bgtau duduk perkara yg sebenar

Mr Green berkata...

takut kena fired ngan BN ka...takut kena fired ngan ALLAH...

Bangsa Cina Malaysia berkata...

Asalamualaikum

the chinese are 100% solidly supporting DSAI to be the next PM of Malaysia.

to my malay and indian friends
come let us together show and prove our solidarity and rally
behind DSAI.

forget about saiful sinful or whatever fool .

Alhamdulilah everything went smoothly during nomination day.

just go all out and vote DSAI for he will not only be our MP but also our next PM for all Malaysian.

long live DSAI and may ALLAH
bless you and your family.

Ameen

God Willing DSAI will win with a 30,000 vote majority

rajazainudin berkata...

Mr Green"takut kena fired ngan BN ka...takut kena fired ngan ALLAH..."

Klu die menyatakan kebenaran,kito yg.mengelobah,hari tu syubahat tompang kutuk sekaki,

Malu den,kemano nak lotak muko neh...

Dgn Allah kito bole minta ampon,dgn die,bilo nek jumpo.

Tak lolap mato,nak tido nih!!

pak hassan berkata...

apa la nasib imam ni lepas ni??

wakmeli berkata...

ala takat ahli umno, aku pun ahli umno gak sbb dulu tok ketua aku yg sibuk daftarkan tapi sejak zaman reformasi 98 dan sejak aku bleh jadi pengundi, xpernahnya pangkah umno tu. Aku yakin ngan DSAI.

Tanpa Nama berkata...

Aku pun sama macam wak,beberapa tahun yg lepas mak mentua aku beria-ia daftar aku jadi ahli umno jugak,semenjak insiden 1998..aku tak penah pangkah Be the end (BN).Aku syor ahli-ahli PR agar memasang jalur gemilang pada kereta dan motor jika DSAI menang pada 26 hb ini.harap editor blog (tukatiup) dapat utarakan mesej ini kepada semua rakyat malaysia..walaupun aku tak kesempat turun ke pematang pauh,semangat utk melihat kita berjaya dlm pilihanraya ini membuak-buak kerana sudah meluat dgn mainan taktik maha kotor para-para penjilat dubur najib.ayuhh kita semua kibarkan jalur gemilang bersama bendera PR ,bila menang nanti....takbir ...allahuakhbar 7X.

Tanpa Nama berkata...

aku dari kejauhan ini mendoakan kawan-kawan kita di pematang pauh dalam lindunganNya ,semoga allah merestui pejuangan kita..kemenangan pasti akan memihak kepada kita semua...(mrhasbie@gmail.com) apa-apa makluman boleh salurkan ke email saya..salam saya dari selangor.