Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Ogos 2008

TERKINI DARI PERMATANG PAUH

Cuaca mendung. Hujan rintik-rintik. Mungkin akan hujan lebat di sebelah malam.

SEMBAHYANG HAJAT

Pada malam ini ada Sembahyang Hajat akan diadakan di Masjid Perda bersama Nik Aziz.

MESYUARAT TERGEMPAR

Semua peguam yang berada di Permatang Pauh akan mengadakan mesyuarat tergempar jam 10 malam ini.

Mesyuarat akan diadakan di Yayasan Aman.

Agenda malam ini ialah untuk menyusun tugas-tugas kerana berlaku beberapa tangkapan dan membantu daripada sudut perundangan.

CERAMAH DI PENANTI

Pada malam ini juga, MB Perak Mohamad Nizar Jamaluddin akan berceramah di Guar Perahu,Penanti. Besar kemungkinan Nik Aziz juga akan berceramah sama.

STOP PRESS

Setelah lama mencari, saya akhirnya bertemu dengan sebuah kedai makan Melayu yang khusus menjual Gulai Itik.

Buat masa ini kedai tersebut masih ditutup. Saya akan beri laporan Gulai Itik ini apabila saya telah memakannya.

Untuk sementara ini alamat kedai tersebut tidak akan saya bocorkan agar bila kedai ini dibuka Isnin nanti Gulai Itiknya tidak habis.

12 ulasan:

Sven berkata...

Brother,

Cakaaap la kek mano kodai gulai itek ni. Jangan ragu den buleh simpan rahsio. Ngidam boto ni... macam gulai itek dengan kerisik kek Mesjid Tanah tu ko?? eehh mengancam. Buleh den kobakan kek badrul tu sekali yo??

Tanpa Nama berkata...

Hillariously funny..I am a big fan...wish I know how to write like you...

ganukite

Danielle_Corleone berkata...

Gulai Itik. mcam selera je gua dengar. hehe.

hafiz berkata...

aku tidak sabar untuk mendengar laporan gulai itik itu. di shah alam amat susah mencari kedai menjual gulai itik.

mungkinkah isu bom-bom ini akan menakutkan pengundi keluar mengundi. rasanya pengundi umno bertaraf puteri paling takut.

selain takut diraba. fenomena terbaru adalah takut di bom-bom kan. walhal isu bom telahpun berlaku satu ketika dulu. mungkin situasinya sama kot...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

i'm a fan too.
i) gulai itik can wait. i know it's difficult but, bro, u r on a national mission.
ii) aug26 penang state holiday. let's crush the BN f-ckers.
iii) i'm eagerly awaiting the fall of evil (i.e. the fall of BN).

carmanio

Tanpa Nama berkata...

broder, sudah2 lah tu. jgn lagi terpedaya dengan tipu helah anwar dan kuncu2 nya. nik aziz sebenarnya dah x yakin dengan anwar tapi nak buat macam mana >>>

Anak Perelih berkata...

Selagi tak makan gulai itik tu... jangan balik ke KL!!!! tunggu kedai tu sampai bukak... kalau tuan kedai tu tutup sampai habis election (pekerja election)... tunggu sampai dia bukak balik..... kami nak laporan gulai itik!!!

Tanpa Nama berkata...

gulai itik dekat depan skolah tok kandu..depan shell..pas tue makan plak cucuq bom@paktongko@charkoy dkt depan ckit...malam plak kena nasi ketam dkt simpang kuala juru....tgah arie kena nasi ikan bawal goreng dkt tok kangar juru...sedap...nak tau pa2 pasai makan tanya aq....

Farid Kuantan berkata...

bgtau saja la isham.Aku nk ajak member baik ko si ezam mat nor tu melantak sampai muntah.Biar die bersumpah di hadapan aku tidak mahu menjejaki lagi bumi gulai itik.disamping itu akan aku hadiahkan 6 kotak gulai itik untuk ezam mat nor dan 4 kotak gulai itik untuk lokman adam tapi 1 kotak gulai itik untuk cik ramlang porigi pigi lah...

Samuel Goh Kim Eng berkata...

It's not just a Penang holiday but a 'Decision Day'
For all eligible voters to have their say
Who will be there in this pivotal seat stay
But make sure no legitimate voting papers go astray

(C) Samuel Goh Kim Eng - 240808
http://MotivationInMotion.blogspot.com
Sun. 24th Aug. 2008.

shahrizalisme berkata...

Sham, lepas makan gulai itik silalah try 'bebek betutu'(roast duck in banana leaf) di Bali pula...Babi Guling pun ada ha ha ha






*'Bebek' adalah 'Itik' dalam bahasa Bali, Indonesia.
* 'Babi Guling' adalah babi panggang macam 'ayam golek'makanan istimewa orang2 Bali.

bergkamp berkata...

Ada satu kedai jual gulai itik di Permatang Pauh. Lokasi di Permatang Tok Kandu tapi bukak kedai pukul 6ptg - 8mlm saja. Kata orang memang power punya gulai.