Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 September 2008

BERITA : PERUBAHAN KABINET

Laman web The Malaysian Insider telah melaporkan perubahan kabinet.

Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi telah menamakan Datuk Seri Najib Razak sebagai Menteri Keewangan. Manakal Abdullah sendiri menjawat Menteri Pertahanan.

Nazri Aziz dijangka akan menggantikan tempat Zaid Ibrahim sebagai Menteri Undang-Undang.

12 ulasan:

wrdboom berkata...

baguihletu, bolehlah pak lah bawak-bawak berkawad, x ngantuk sangat. Atau standby nak order tuk mageran ke....?

fikiranlicin berkata...

kenapa jadi begitu? apakah pak lah cuba menunjukkan kuasa dgn meletakkan dirinya sebagai menteri pertahanan yg berkaitan dgn ketenteraan? Tidoq terus la Askar2 lepas ni... Dolah..Dolah.. apa nak jadi.

Perwira Jaya Sakti berkata...

Apa sajalah yang cuba direncanakan oleh PakLah dan Najib ni???

tajudin berkata...

mana lagi power?

menteri kewangan ke menteri pertahanan?

Tanpa Nama berkata...

Dollah nak beli kapal selam jugak..
Boleh dapat komisen RM500 juta..
K.J senyum jee [dalam kepala pikir - bestnye boleh dapat 20% kah kah kah..]

cyl berkata...

why resuffle??? Bro Isham Setakat bagi berita macam ni bersepah kat blog lain. Bagi yang tersirat dan yang tidak terfikir oleh orang awam.

wrdboom berkata...

Pak lah kata bila harga minyak dunia turun, pendapatan petronas pun menurun...jadi harga minyak tak boleh turun lagi...Ape punya beballah PM Malaysia Lama ni,masa harga minyak dunia naik, dia naikkan harga minyak sedangkan petronas punya income berlipatkali ganda....mane pegi duit tu pun entahlah...sekrg bila rakyat menderita dia buat donno jek...cepat2 blahlah pak lah, kamu PM yg paling teruk menyusahkan rakyat,kerana kamu tidak gunakan dan permainkan agama sedangkan kamu pelajarinya lebih dari org lain....

Tanpa Nama berkata...

NAK TUKAR JAWATAN KE, NAK TUKAR BINI PUN BOLIH BEB, TAPI JANGAN TUKAR TIUB. KAH..KAH..KAHSORANG NAK JADI PANGLIMA PERANG ISLAM HADHARI DAN SORANG NAK JADI TOKOH KOPARAT ALA TAK PAYAH LA KALAU PAKAI DUIT KOMISSEN JADI KAYA.DH9753

Tanpa Nama berkata...

haku rase kalaw haku jadi menteri itu haku tukar
KEMENTERIAN KEDUITAN MALAYSIA
baru ada rebranding namanya

sani berkata...

As a new finance minister, mr najib will introduce A new national financial policy, that is "YOUR MONEY IS MY MONEY POLICY"...good luck my MALAYSIAN...WATCH OUT YOUR WALLET.

tiub lori bocor berkata...

Siapa2 pun diantara mereka ni pegang mana2 jawatan tu takpa. Mereka masih boleh dipercayai dan mampu untuk menjalankan tugas mereka. Jangan Anwar yang dapat pegang semua benda tu sudah. Esok entah apa jadi dekat Malaysia ni nanti.

Tanpa Nama berkata...

InsyaAllah, jika Anwar dapat pegang semua benda tu ekonomi Malaysia akan beransur pulih. Harga minyak akan diturunkan, rasuah dapat dibendung, kadar kemiskinan akan berkurangan dan berbagai-bagai kebaikan yang akan diperolehi oleeh rakyat.