Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 September 2008

BERITA PECAH !! SAPP TINGGAL BN

SAPP - Sabah Progressive Party telah secara resmi meninggalkan Barisan Nasional.

Keputusan ini bartu sahaja diambil dalam stau mensyuarat pada petang ini.

SAPP mempunyai dua wakil di parlimen dan empat ahli dewan undangan.

6 ulasan:

:: Aku :: berkata...

ekekek...langkah pertama

jeng jeng jeng...

wrdboom berkata...

oraitletu, jadi 83 tinggal lagi 29.Pak lah nak tahan Anwar under ISA betulke?

tukar tayar babe berkata...

Yeah baby!

2 down, 29 more to go!

Rakoz berkata...

sekurang-kurangnya SAPP ni jujur dalam perjalanan politiknya...

kalaupun ada agenda di sebalik kuar BN, at least apa yang diperkatakan adalah benar...

BN MEMANG DAH TERUK! KO PK POKET KO JE, POKET KITORANG KO PEDULI HAPA! KAN BN KAN? KAN KAN KAN?

Tanpa Nama berkata...

inilah yang dinanti....
berita pengubat kesedihan hati....

Tanpa Nama berkata...

naper sumer org risau.
rilek la.......

setakat yg aku dgr ceramah2 anwar, tak pernah dia tinggal perkataan InsyaAllah kalau dia berjanji. Maknanya dia cubalah laksanakan janjinya tp jadi tak jadi semua dgn izin Allah.

Yg berusaha---anwar dan konco2nya. Yg kena berdoa---kita semua dan yg harus bertawakkal--kita semua jugak.

Tapi perlu diingat....Perancangan Allah adalah yang terbaik.

Bg sokongan kat anwar dan barisan kepimpinan Pakatan Rakyat.InsyaAllah, akan tiba masanya.

Jgn bg tekanan mcm chedet dan org UMNO bg tekanan kat Pak Lah. Aku mmg la geram tgk kelembapan Pak Lah tp simpati jugak sbb asyik kena kutuk ngan chedet ajer. Dlm setiap posting dia tak pernah tinggal nama Pak Lah. Dah tua2 lbh baik dia bnyk berzikir dr asyik kutuk Pak Lah.

Ok...yang bersedih...lupakan kesedihan. Hidup perlu diteruskan.