Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 September 2008

TERIMA KEPUTUSAN DENGAN TERBUKA


KANGAR 16 Sept. - Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Perlis, Datuk Seri Shahidan Kassim menerima dengan hati terbuka dan menghormati keputusan Mahkamah Persekutuan Putrajaya hari ini yang mengisytiharkan Pesuruhjaya Pas negeri, Hashim Jasin memenangi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Sanglang, di sini.

Bagaimanapun katanya, beliau akan mendapatkan penjelasan lebih lanjut daripada peguam sekiranya rayuan atau tindakan lain boleh dilakukan untuk membatalkan keputusan tersebut
.

kah kah kah... ngooook betul mamat ni...

woit ini keputusan mahkamah persekutuan laaaaa....mahkamah yang paling tinggi dalam negara ni....cam mana mamat ni boleh jadi mb.....ngok macam ikan kaloi...kah kah kah

kalau den orang pereleh esok den lari ke siam.....malu godang den...munkee ni ngooook sangat kah kah kah

6 ulasan:

cucupakkasim berkata...

tak kata tu nak kata apa lagi..??
kah..kah..kah..shahidan kasim bila derma cerita kat satu dunia..duit tokey mana tak tau laa..

enche treq berkata...

hak3..
mmg lawak..
trima ng ati tbuka..
pas2 nk p korek jln mna xtaw nk batal kputusan 2 plak..
mmg kreatif beliau neh...

Pewaris Reformasi berkata...

adoi..aku orang pegheleh berasa sangat malu..

tiub gerek berkata...

shahidan kassim poning tuu.....
dok layan air ketum sangat.

Adry berkata...

hehe... cakap tak guna otak , camtu la.. hehehe

Adry Sabry @ http://www.adrysabry.com

faridshah berkata...

perggghhh!! tragis nyer tgk Awani 501 10.30pm malam tadi.
Segmen khas yg mengecam dan memburukkan DSAI serta usaha peralihan kuasa pemerintah..

Sekian kalinya media digunakan utk kepentingan pihak tertentu bagi menyelamatkan kerusi politik mereka.

Harapan Baru Untuk Malaysia