Rabu, 17 September 2008

KU LI BERSENDERIAN REBUT JAWATAN UMNO – Utusan Melayau


KOTA BHARU 16 Sept. - Ketua UMNO Bahagian Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah mengambil keputusan untuk bersendirian dalam menghadapi saingan merebut jawatan Presiden UMNO pada pemilihan parti itu Disember ini.
Beliau berkata, terdapat cadangan supaya Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin bertanding jawatan Timbalan Presiden dan bekerjasama dengannya untuk menghadapi persaingan tersebut.

"Memang ada cadangan supaya Muhyiddin bertanding jawatan Timbalan Presiden dan saya Presiden, itu cadangan Tun Dr. Mahathir Mohamad tetapi saya rasa tidak perlu bergabung dengan sesiapa.


kah kah kah……lone ranger tak de tonto….. kesian naik kuda sorang....ghurka pun tak ada…mat sabri dah belot… kah kah kah

kah kah kah….. madey lambat 20 tahun…. Dulu tak nak bagi pada anak raja ni….ni dio dah merajuk….moncong sorang-sorang…....kah kah kah

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

i dok agak dah..last-last ku li nie nanti kena second card..
kah..kah..kah..

woiii..dlm pemilihan umno kalau tak ada team boleh pi ka??!!

Tanpa Nama berkata...

meow~

Parti United Malays National Organization bukan parti yang dihuni makhluk yang bernama "gentleman". Kalau KuLi nak main secara gentleman rasanya tak de siapa yang ambil pot. Masakan ada pencalonan kalau wang ringgit dan kain songket tak disogokkan.

Sedihnya melihat KuLi berpolitik begini ... apa kata kalau dibikin filem genre tragedis berjudul "The Last Gentleman in UMNO" sempena kita memperingati pemergian KuLi dari lanskap politik negara.