Isnin, 15 September 2008

BIAR DR MAHATHIR TENTUKAN SENDIRI CAWANGAN MANA UNTUK KEMBALI , KATA MUHYIDDIN

KUALA LUMPUR, 15 Sept (Bernama) Dalam kerancakan cawangan dan bahagian Umno menawarkan tempat kepada Tun Dr Mahathir Mohamad untuk kembali menyertai parti itu, keputusan akhir mengenainya harus ditentukan sendiri oleh beliau, kata Naib Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin.

kah kah kah...... gua ada cadangan bestlaaaa..... pergi jadi ketua cawangan rembau..... nanti ada can jadi ketua pemuda..

jeng jeng jeng.....kj ...jang oooi kao kono jago boto -orang tua tu dah nak sampai - golo de eeeeh...kah kah kah

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah2 la tu TDM. Apa lagi nak, hari tu nak sangat berhenti. Tapi sampai sekarang tak habis lagi nak menyibuk kacau.

usain berkata...

kacau jgn xkacau-anak buah nik aziz

Tanpa Nama berkata...

kalau dia gi Rombau kat tempat KJ mau KJ kempen nak kuburkan TDM...

Ahaks..

Angus

Ilham Arisa berkata...

Bior ler dia masuk balik...lagi meriah umno tu nanti...wakakakkaka

Tanpa Nama berkata...

mamak ni saja nak tengok pasaran..nak tengok orang mau ka tak mau dengan dia lagi..tapi aku dengar mamak ni banyak peminat taksub dia sampai ada yang sanggup mati kerana dia..tak caya cuba melawat chedet..ada yang panggil dia bapa, ayahanda dan macam-macam pujian lagi..depa kata puak sokong pembangkang taksub ngan anwar tapi depa lagi sakan taksub kat mamak ni..

Tanpa Nama berkata...

saya bagi pihak united malays national organisation di cawangan kg dodol dalam bahagian jelutong,p.pinang yang mewakili abd kader md ali (aka million dollar man)selaku ketua cawangan yang kena mesyuarat sampai 2 kali,lepas tu cawangan telah digantung kononnya mesyuarat tak sah dengan besar hati menjemput yb tun untuk menjadi ahli di cawangan ini...kah..kah..kah..