Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 24 September 2008

HARGA MINYAK TURUN 10 SEN -

KUALA LUMPUR 24 Sept. - Kerajaan mengumumkan harga runcit petrol RON97 dan 92 dikurangkan sebanyak 10 sen iaitu daripada RM2.55 kepada RM2.45 seliter dan RM2.50 kepada RM2.40 seliter, berkuat kuasa mulai esok.

kah kah kah…. bila pakatan kata harga minyak boleh turun tak caya….. kah kah kah….ni dah gelabah baru nak turun…..kah kah kah….betulaaaaa para ekonomi pakatan…..kah kah kah




16 ulasan:

Zul berkata...

Eh, dulu kan org ameno kata kalau turun nanti negara akan bankrap.. Gi naikkan balik cepat, tak takut bankrap ke? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hah! kecut perut ler S46 tuhhh..

abdulla badwi berkata...

kah kah kah

kerajaan yang buduh lagi tulul! badigul, mangkok ayun! seposen jek!!? kata aritu 30 posen?? lawak buduh! utusyan melayau buduh! tv3suku buduh! new shit times buduh! united malays national organization buduh! makan rasuah! gila jawatan! buduh sunggoh!

pemandu teksi berkata...

suar dalam kat pasaraya tu pun blh bagi 50% diskaun..
minyak turun seposen, karipap kat pasar ramadhan tu pun 40sen sebijik..
bingai punya Dolah Binawe..!

Tanpa Nama berkata...

turun 10 jen jeks, nk kencing kt tandas awam pun x cukup... naik dulu 80sen, pastu turun 15sen then 10sen... macam gampang! sekarang interest bank pun naik... minyak turun 10sen jeks, bangang pak lah dan Najisbabi

bodohlah bodowi berkata...

Terima Kasih KERAjaan pimpinan bodohlah..rakyat marhaen sgt ter haru dgn keprihatinan anda..walaupon jelas kelihatan kebongokan di pihak KERAjaan kerana x kembalikan harga minyak ke harga asal..meskipun ia masih boleh diturunkan sehingga RM1.70..

renaissance.MY berkata...

should've been RM0.24 reduction

renaissance.MY's last post ... Petrol Price Revised (Should Have Been RM2.31)

daLyaanoon berkata...

ni yang dikatakan 'gula-gula' utk rakyat...

gula-gula di kedai runcit seposen dapat 2 butir...

hahahhaha....hadhari!

pengguna3 berkata...

Harga minyak turun,
pengusaha stesen minyak pulak
NAIK MINYAK..!!!

Turun seposen, harga ayam leh turun ker? harga ikan leh turun ker? harga sayur? harga beras? harga kacang? harga tepung? harga susu? harga macam2 lar..?
Dulu naik mendadak, wwooiiiii...harga barang boleh turun ker???
BN=Barang Naik, Bangang+Ngok

burnmarkz berkata...

sepusen yo? adui..

tu yang diheboh2 ea satu dunio.

kok limo pusen sodap yo dongar ea..

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Syukur alhamdulillah, "seposen" tuk duit raya.....

So,skali den isi petrol moto den (KRISS) full tank, den dapat la "tiga posen" duit raya..

Tiga posen leh bli 6 gula2....

Tu yg pemimpin UMNO bincangkan dlm mesyuarat kabinet...

Tuk penunggang moto KRISS mcm den, 6 biji gula2 leh dpt ngan isi full tank...

Kah kah kah

Mcm ni punye idea, Nordin Kardi pon tak leh pikir...Hanya pak menteri2 UMNO je yg mampu pikir...

Kah kah kah

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Syukur alhamdulillah, "seposen" tuk duit raya.....

So,skali den isi petrol moto den (KRISS) full tank, den dapat la "tiga posen" duit raya..

Tiga posen leh bli 6 gula2....

Tu yg pemimpin UMNO bincangkan dlm mesyuarat kabinet...

Tuk penunggang moto KRISS mcm den, 6 biji gula2 leh dpt ngan isi full tank...

Kah kah kah

Mcm ni punye idea, Nordin Kardi pon tak leh pikir...Hanya pak menteri2 UMNO je yg mampu pikir...

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

mcm sial la turun rm0.10 jer

aku ingat paling bahalol rm0.30...

apo nie...kata nak tarik hati rakyat....makin benci ader la

enche treq berkata...

kalo trun skit2 cmnih..
mmg hrga brang suma wt sengap ja la..
xkn bgerak pnya..

Farouk berkata...

Kalau nak buat artikel tu biarlah berasas. Memang la boleh turun sebab harga pasaran minyak dunia dah turun. Dulu tu sebab harga pasaran naik melambung. Memang la rugi kalau harga tak dinaikkan. Fikirlah guna akal bukan bontot...

Tanpa Nama berkata...

Kata kulupbana

'Teringat kisah sang SINGA di saat membaham mangsa yang gemok gedempol tiba-tiba berserabut otak mendengar lolongan sekawan musang yang mahu berkongsi rezeki; hendakkan keseronokan menikmati rezeki di depan mata tidak terganggu maka dicampaknya sedikit cebisan daging ke arah musang dengan harapan mereka DIAM dan berambus jauh.'