Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 24 September 2008

RAIS GESA KEMBALI SEMULA KEPADA ‘UMNO LAMA’ – Laporan DahLamo


WASHINGTON: Sudah tiba masanya bagi dua jawatan tertinggi dalam Umno dipertandingkan untuk memperkukuhkan proses demokrasi dalam parti, kata Menteri Luar, Datuk Seri Dr Rais Yatim di sini, hari ini.

“Umno amat memerlukan proses demokrasi yang mantap dan saya berada dalam kumpulan di mana (jawatan) presiden dan timbalan presiden sepatutnya dicabar,” katanya selepas mempengerusikan mesyuarat 13 ketua misi Malaysia yang ditugaskan di Amerika di Kedutaan Malaysia di sini.


kah kah kah…. dari washington? kah kah kah … bukan ke ini sarang ajen amerika….pasal apa buat kenyataan dari sana…. jang oooi… bueklaaa kenyataan di jolobo…kah kah kah… takut ketua bahagian pun tak monang….kah kah kah

jeng jeng jeng…. lawan jangan tak lawan… rentap jangan tak rentap…. tibai jangan tak tibai…. kah kah kah

jang kouta cam mana… masa madey jadi raja dulu kao takut…..kocut tolo kao …kah kah kah

dah jumpo dah dengan dino….. tok kadi klumpo cari dio…. bini dio dah bunting… dino lari ke amerika ko…. kah kah kah



7 ulasan:

ريهن رزمن berkata...

mcm2 lah dio ni kan..
cito nk pumpang ajorr..
ngeh ngeh ngeh...

Tanpa Nama berkata...

Abang Isham,
Seingat saya masa dia keluar UMNO dan sertai S46 dulu.Dalam saTU CERAMAH DIA CAKAP .kALAU DIA MASUK umno BALIK MAKNANYA dia dah jilat buntut Madey...bagus juga kalau check DNA dia nie...Wan Johor

Tanpa Nama berkata...

Abang Isham,
Seingat saya masa dia keluar UMNO dan sertai S46 dulu.Dalam saTU CERAMAH DIA CAKAP .kALAU DIA MASUK umno BALIK MAKNANYA dia dah jilat buntut Madey...bagus juga kalau check DNA dia nie...Wan Johor

p.kuatkuat berkata...

bang isham,,saya baru berapa minnggu mengikuti "kuliah" bang isham ni,tapi sudah beberapa kali muncul nama dino dan bini dio sedang bunting,,,?dan sapo pula bini dio ni,dan apo hubung kait dino ni dgn rais anak yatim tu,,,,dan setahu saya hanya lembu ka,kambing ka,kuda ka,yang bunting sahaja,kalo orang hamil atau mengandung,,,,,mungkin dino ni perliharaan rais anak yatim ka?? ka.ka.ka...tolong bang isham jelaskan,, sebab saya bery bery confusing,,,,,??????????

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Sedara p.kuat,dino ni anak rais yatim...

dia dh berkahwin,bini dia hamil...

tapi tak balik2,ntah lari ke mane....

bini dia minta cerai kat mahkamah psl dino ni mcm lari dr bertanggungjwb sebagai suami...

Ade faham ka???

Faizal Riduan berkata...

Tuan p.kuatkuat,

Dino adalah anak lelaki YB Rais Yatim yang telah dilaporkan menghilangkan diri oleh isterinya di mahkamah syariah selepas isteri mengandungkan anak Dino.

Isterinya jika tidak silap dalam proses tuntutan hak dalam kes di mahkamah syariah.

Sekian untuk makluman tuan.

p.kuatkuat berkata...

TERIMAKASIHHHHHHH,
saudara master yoda dan sdr faizal riduan,,baru lah saya tahu itu dino adalah perliharaan rais anak yatim,,,lapo interpol suruh cari kat u.s,,atau adu kat pkr sebab pkr jadi ejen u.s kan,,mesti dapat cari,,,
yoda san nihon jin desuka?kore kara yoroshiku onegaishimasu,,,