Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 8 September 2008

HOT ! DUA AKHBAR - MANA YANG BETUL

MRR2 DIBUKA, DIJAMIN SELAMAT –Utusan Melayau

KUALA LUMPUR 7 Sept Kerajaan mengesahkan Lebuh Raya Lingkaran Tengah 2 (MRR2) yang kembali dibuka hari ini selamat digunakan dengan jaminan tahap keselamatan keenam-enam lorongnya akan diperiksa setiap hari.

Menteri Kerja Raya, Datuk Ir. Mohd. Zin Mohamed berkata, siasatan yang dilakukan Pasukan Petugas Kementerian Kerja Raya bersama jururunding dari Jerman, Leonhardt, Andre and Partner (LAP) mendapati tiada lagi kerosakan pada struktur tiang jejambat itu.

MEMPAT LAGI STRUKTUR TIANG MRR2 MEREKAH – Berita Hairan

KUALA LUMPUR: Jabatan Kerja Raya (JKR) memasang jaring keselamatan pada empat lagi tiang jejambat Jalan Lingkaran Tengah (MRR2) selepas menemui beberapa rekahan halus atau 'hairline crack' pada permukaan penampal struktur berkenaan.

Empat rekahan baru pada tiang 6, 15, 16 dan 29 itu juga tidak sama dengan yang dikenal pasti berlaku pada tiang 28 jejambat berkenaan, yang mendapat liputan meluas media sejak ia ditemui orang ramai pada 3 Ogos lalu.

Timbalan Ketua Pengarah Bahagian Sektor Pakarnya, Ir N Selvanayagam, berkata rekahan baru itu membabitkan permukaan luar penampal dan JKR mengesahkan ia tidak menjejaskan plastik pengukuh bahan gentian karbon (CFRP) serta struktur asas tiang rasuk.

Kah kah kah….. dua surat khabo.....mana yang betoi….. dua komen…. satu dari bumiputera dan satu dari geng hindraf….. kah kah kah…. pilih mana nak caya….kah kah kah.

Nak tanya sikit…. Nama kompeni yang buat jalan ni apa?.....kah kah kah …
Bumi Highway laaaaaaaaa……jangan jadi ngooook.... kah kah kah.

6 ulasan:

cikli berkata...

kah kah kah

gambar abang tengah layan rokok tu mcm tak posa je hari ni.

kahkahkah

cucupakkasim berkata...

bumi highway tu main cont.,sub-con pada sub-son pada satu lagi sub-con sapa pula?!..kah..kah..kah..

kah kah kah berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah ini saje yg saya mampu jawab... kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa memang highway tu design dia berkonsepkan 'retak'

Tu selalu retak...

Atau MRR 2 tu sebenarnya menggambarkan keadaan UMNO

Kah kah kah...

chedetomaso berkata...

Hang saja la yang betui Hisham.. Orang lain semua salah. Tak dak satu pun yang betui. Gila kot hang ni... Bulan puasa ni macam tak puasa ja bagi hang, dok mengata orang dan dok gelakkan orang...

kepalobana berkata...

sial la malam minggu hari tu aku nak ambik bini aku kat kepong dari sri damansara masuk manjalara la mana lagi pelancau jalan jem 45 minit baru aku sampai. kalau tutup lagi baik robohkan je jalan tu . bang isam .. mano nak dapek cd ko dvd dari jemapoh ke mancheste? abang ado laie? mintak nak boli satu.. kalau ado camano nak ambik?