Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 8 September 2008

SAIFUDDIN HAIRAN SERING DIKAIT LOMPAT PARTI – Utusan Melayau

PUTRAJAYA 7 Sept. �Timbalan Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Datuk Saifuddin Abdullah sekali lagi menegaskan beliau tidak akan meninggalkan UMNO untuk menyertai parti pembangkang.

Menurutnya, beliau berasa pelik dengan penyebaran fitnah menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) di seluruh negara kononnya beliau akan menyertai pakatan pembangkang.

Katanya, tiada mana-mana pihak termasuk pemimpin daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas pernah memujuknya untuk meninggalkan UMNO.

Saya pun tidak tahu kenapa nama saya sering dikaitkan dengan lompat parti, sebelum ini dalam blog dan baru-baru ini dalam sebaran SMS di seluruh negara.

Kah kah kah….. mamat sengkek ni sapa nak pakai…. dia perasaan dia hebat ke? Siapa yang nak ambil dia….. mamat ni nak buat reverse saikoloji…. Kah kah kah.

Hairan ? Gua lagi seribu kalai hairan …..nama pun tak pernah dengar …. ni macam menginding nak jual diri… kah kah kah….. gua rasa mamat ni bagi free pun tak ada orang nak…..kah kah kah

Woit sms tu hang sendiri yang hatar kot…. Kah kah kah…. seluruh negara ada sms… tak ade terima pun…. nak melompat …. Lompatlaaa biar patah kaki…kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kesian la dia brother. Biar la dia nak lompat. Lompat apek lompat aiya...tapi siapa dia ni saifuddin?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah mamat saifuddin tu tu gua kenal sangat dia, kat uia dulu, sapa nak dia, kah kah kah. timbang kati aku tak nak dia. tak yah masuk PR pun tak pa. buat rosok parti saja. lobi kuat tu. kah kah kah. dengar kat DRM (Dato Rizal Merican) dah anggap Pak Lah liabiliti dia. sebab dia Setpol Pak Lah kat Kem Kewangan. Kata dia nak jadi calon exco dalam pemuda susah. Mamat ni lagi aku tak caya. jenis suka pukul dari belakang. kat Uia dulu sapa tak kenal dia. musuh dalam selimut.

chunli berkata...

seluruh negare sehhh~ haku tak dpt pon. haku kat malaysia jugak nieh!

Tanpa Nama berkata...

mamat Din ni kat UIA dulu memang kaki bodek, dia ngan Zambri (Bekas Exco Perak)ni pengampu besar Anwar semasa Anwar jadi Presiden UIA sekitar 1990an dulu..pastu bila Anwar masuk jel..depa reverse dan hentam Anwar..nak survive..sume orang UIA yang kenal mamat-mamat ni menyampah..