Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 September 2008

HOT !HOT! HOT! UMNO MINTA MAAF BERHUBUNG KENYATAAN KETUA BAHAGIAN

KUALA LUMPUR 2 Sept. �UMNO, tunggak kerajaan Barisan Nasional (BN), mengeluarkan permohonan maaf secara terbuka berhubung kenyataan yang dibuat oleh Ketua UMNO Bahagian Bukit Bendera Datuk Ahmad Ismail semasa pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh bulan lepas.

Kami berharap orang bukan Melayu tidak terlalu terganggu dengan kenyataan itu dan kami meminta maaf jika ia telah menyentuh sensiviti atau menimbulkan rasa kurang senang berhubung kenyataan itu.

Kami minta maaf, UMNO meminta maaf walaupun ia bukan kenyataan kami tetapi kenyataan itu telah dibuat oleh seorang daripada ketua bahagian kami. Ianya tidak wajar dan tidak mencerminkan pendirian dan sikap UMNO atau kepimpinan UMNO. Kami benar-benar kesal dengan perkara itu,� kata Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, yang juga Timbalan Presiden UMNO di sini hari ini.


Kah kah kah…..
maaf kan kami
maaf kan kami
maaf kan kami

Kah kah kah ...berapa kali nak minta maaaf daaaaaa……. Kah kah kah…. Komponen Barisan Nasional semua nak cabut masuk Pakatan. Bila-bila masa saje Gerakan akan masuk, parti di Sabah dan Serawak telah bersedia …… kah kah kah… udah terlambat kot….

Bila nak minta maaf beli kapala selam?
Bila nak minta maaf projek 5 bilion ringgit kapal angkatan laut tak siap-siap di Lumut?
Bila nak minta maaf pada Mister Sharibu ayah Altantuya?
Kah kah kah…..

13 ulasan:

najib berkata...

kah..kah..kah...

depa terdesak...
baru hang tau UMNO..

sixfor berkata...

kah kah kah
dah menikus bijan skrang
kah kah kah
mana ko nak taruk muke
kah kah kah
bole blah!

Tanpa Nama berkata...

isham bodoh...

kau ingat tak kau menangis mintak maaf depan protes kelana jaya dulu?

menangis tu.. kah kah kah

kah kah kah

macam kera aku tengok kau..

kah kah kah

tahu pun nak minta maaf

kah kah kah

isham aku rasa kau ni bangang lagi bahlol

bodoh

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah........kalau umno buat hasutan....minta maaf.......kalau pembangkang atau bukan melayu....dah kena ISA.....mana boleh......kena ISA kan tu

Tanpa Nama berkata...

saya sokong umno sampai tahun 2059...dan umno akan hancurkan pkr menyebabkan semua ahli pkr lari pindah pi sungai golok dan terus jadi siam lal

kahkahkah
org pkr sudah menyesal
kahkahkahkah
masuk pkr jadi pokai
kahkahkahkah

sekaran berkata...

Anonymous..

I am amazed at your childishness.....please...we need to mature up which ever side of the political divide we belong to..

The whole fucking world is laughing at us....kah kah kah kah....

Does it come naturally for you guys to get so defensive and be in denial mode or is it a acquired competency!!!!!

IP80-Ruhihayat berkata...

Perangai Binggai UMNO tak berkesudahan,buat dulu fikir kemudian.

Cabut keris dulu,cium ,kemudian, masukkan,penuh kebanggaan.

Bila kena gertak,terus tersentak.

Si lembik memohon maaf.

KES NI PUN SAMA.

BERAPA KALI MAU MINTA MAAF DA!!!!!....

any mouse berkata...

tu mamat mana pulak tu yg nak sokong UMNO sampai 2059 tu? setakat ambil upah tampal poster BN kemudian berangan nak ketawakan org, hentikan ler mat.

Bagi ruang. Aku nak golek2 ketawakan dia.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah :-) :-)

1st time visitor :-)

nice blog abang isyam.

tulis, jangan tak tulis.

carmanio

Tanpa Nama berkata...

ketua bahagian Umno nie sebenarnya dah gila merla..hidup dlm dilema..
tak sedaq diri..ckp tak serupa bikin..ikut suka hati ja nak kata kat bangsa lain..

Tanpa Nama berkata...

Sorry not enough

mejoel berkata...

sori naik lori ar..kah..kah..kah...
(terjangkit sindrom dari jelebu)

TukunNegara berkata...

muka pemimpin umno mcm tahik bila kalah kat permatang pauh . muka penyokong dia sure lagi teruk sbb penyokong jadi kera tolong tampal poster sumpah dan bagi rasuah . umno syaitan ni,kalau kat opis aku,lalu depan aku pun dia tunduk sbb takut kena ajak debat dengan aku . sebab umno ni,satu benda pun dia tak tau,hanya angguk angguk geleng geleng,lepas tu masuk blog orang maki hamun .