Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 September 2008

BISIK-BISIK AWANG SELAMAT – Utusan Melayau

WAJARKAH 16 September yang merupakan hari ulang tahun penubuhan Malaysia, diisytiharkan cuti umum?

Awang lontarkan pertanyaan ini berikutan cadangan Penasihat PKR, Anwar Ibrahim yang mahukan lima negeri pembangkang berbuat demikian.

Nasihat Awang kepada Anwar supaya jangan terlalu yakin dan usahlah gundah jika apa yang dirancang tidak kesampaian.


Kah kah kah… awang oh awang…. Apo kono kao jang… den dah kobakan surek kaba kao tak ramai orang cayo lagi…. kah kah kah… ekao tak soda ko…. Nasib baik gamin tak bagi den lesen… kalao bogi mapuih surek kaba kao… tak ado orang nak boli….. kah kah kah.

8 ulasan:

sewel167 berkata...

ya btul sdr hisham... teruatamanya
UTUSAN MENIPU DAN BERITA PITAM

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Den golak bosar....

Aha aha uhuk uhuk ihik ihik aha uhuk

Tanpa Nama berkata...

Aku nak kerat batang peliak aku kalau ANWAR dapat ubah kerajaan pada 16 SEP ni. Ingat senang ke.

Tanpa Nama berkata...

Tak usah dok berangan lah 16 SEP ni tak ada benda pun. Kau ingat orang UMNO bodoh nak bagi kerajaan macam nak bagi monyet kat Zoo.

mmie berkata...

muahahaha... sebelum PRU12, aku pun x percaya PRakyat bole tawan KELANTAN, KEDAH, PENANG, PERAK, SELANGOR dan W.P... so, selepas permatang pauh, P44...kiranye dah hafway dah PAKATAN RAKYAT dalam liku2 merampas mandat yang telah disia2kan oleh UMNO dan BN.. so, tungguuu je laaahh... aku pun pelik dan hairan bin ajaib... kenapalah ade org dok bawah ketiak UMNO yang masam tu lagih... hurm.. HANG KALU NANTI TAK KERAT BATANG PELIAK, BAK SINI AKU KERATKAN, BAGI ANJING DAN MONYET MAKAN... muahaha

bukan_anonymous berkata...

kalau ku tahu siapa anonymous dibawah ni, pasti ku cari dia utk ku potong peliak dia.

kompom punya la 16 september ni.

Tanpa Nama berkata...

ahahaha..kalo anwar dapat tawan parlimen 16 Sept ni..selamba aku potong batang peliak mamat atas tu...kalo bace analisis politik kemungkinan nya tinggi...hahaha..jgn takut..sekarang ni ade ubat bius..potong batang peliak rasa cam potong kulup je..cam digigit semut..muahahahaha

-pelajar di Jerman

Tanpa Nama berkata...

Hello Bro,

Kalau you dapat lesen, you boleh ke menulis secara baik. Dulu buat filem pun tak laku, ini kan pula nak mengarang.

You nie, berani main celup-celup, dah basah tangan lari, kata orang aje pandai, dah buat lari -penakut.

Balik Malaysia pun dengan bersyarat, sebab itu terhutang budi dengan Anwar sampai tergadai body, masih dara ke belakang you atau dah beri kat Anwar.