Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 September 2008

ISA TETAP KEKAL WALAUPUN KERAJAAN BERTUKAR TANGAN – SHAMSUL


PETALING JAYA: Ketika pelbagai pihak menggesa agar Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dimansuhkan, pemerhati politik yakin undang-undang berusia hampir lima dekad itu akan tetap kekal diguna pakai sama ada oleh kerajaan semasa atau jika negara diperintah pembangkang satu hari nanti.

Pengarah Institut Kajian Etnik, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof Datuk Dr. Shamsul Amri Baharuddin berkata, biarpun banyak pihak mendesak ISA dimansuhkan, tetapi beliau pasti kerajaan tidak akan menghapuskannya dalam masa terdekat.

"Saya yakin sama ada kerajaan Barisan Nasional mahupun Pakatan Rakyat yang memerintah negara ini mereka tidak akan memansuhkan ISA," katanya kepada mStar Online hari ini.

kah kah kah….. saekor lagi kang kong bersuara…..kah kah kah….. ni kang kong atau taogeh….. kah kah kah….. kalau universiti kita ni on merit dah lama daaaa kang kong kang kong ni jadi sayur… ukm ni universiti ke?..... tak pernah dengar pun kerja ilmiah…. yang lapor berita hal ukm ni hanya utusan melayau…. kah kah kah.. ukm ni tempat ketua cawangan jadi kang kong dan cari makan... …kah kah kah



2 ulasan:

fikiranlicin berkata...

bro ini bukan kangkong lagi tapi dah kategori keladi miang.. kangkong pun jadi menu kat kamunting kan bro... yang macam ini tak layak nak bg gelaran apa2 dah.. Buduh tahap piang..

t.s.malaya berkata...

Patutlah Universiti ni dah tak ada ranking.Profnya bukan buat research tapi asyik komen yang boleh masuk poket.Sekarangni bila bahtera BN nak karam Prof Kang Kong cukup gelisah.Paling gelisah Prof Kangkong AL Sintok limau.Mungkin nak ikut contoh Wak Kardi.