Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 September 2008

MUHYIDDIN SEDIA HADAPI RISIKO - Utusan Melayau

KUALA LUMPUR 12 Sept. Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin mempertahankan pendiriannya dan sanggup berhadapan risiko berhubung kenyataannya bahawa proses peralihan kuasa perlu disegerakan.

Beliau berkata, kenyataannya itu adalah pandangan ikhlas yang berasaskan kepada pendapat umum.


kah kah kah…. mamat muka sembab ni kena gi jumpa toyo… jawa johor kena belajar dari jawa klang…. botok kan muka tu sikit….. ni muka ketat macam bouncer pakeda…..kah kah kah…. muka macama muka nak tunggu rasuah je……kah kah kah

ni baru best…..lawan jangan tak lawan…. tibai jangan tak tibai….kah kah kah

kalau kalah mat bouncer muka sembab ni anytime leh jaga klab zouek….kah kah kah

7 ulasan:

LensaPR berkata...

Lu jangan hina muka dia. penat mak pak dia buat oi.

Farouk berkata...

Muhyiddin tu dah pandai melawan taukeh besar dia. Dulu masa Pak Lah umum perlaihan kuasa 2010, dia setuju tapi kena tiba-tiba tak setuju pulak? Dah tak tahan dok lagu tu dari dulu sampai la ni kot. Dah tak sabar sangat nak jadi TPM la tu...

Tanpa Nama berkata...

bro shams
muka sembab? haha.
bro shams muka bonsai haha
main2 je

aku rasa dia nak masuk PKR, tu yang cari pasal. Nanti Pak Lah pecat dia, boleh masuk.

bantalhikmat berkata...

macamana jawa ni bleh masuk umeno..bkn ke umeno utk org melayu jer..tapi mamat ni..dia tak mudah lupa sbb dia jawa..bkn melayu..melayu mudah lupa..hehehhe

T.S Malaya berkata...

Isham lu hentam itu Moheedin manyak kuat lo! Lia boleh tahan ke? Nanti ah dia muka manyak simbab lagi ho. Kelian.

hafiz berkata...

jawa sama jawa juga pendatang! ini dua manusia jawa memang ada niat unruk jatuhkan melayu! hidup melayU!!!!

rompers berkata...

bagus muhyideen...ahahaha...pemimpin macam ni yang kita mau dalam negara..patutnya dh lama dh berbunyik..hahahahaha