Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 September 2008

PERANG AFGHAN MEREBAK KE PAKISTAN – HOT ! TERKINI !

Presiden George Bush telah mengeluarkan satu arahan sulit untuk membenarkan ‘tentera khas Amerika’ bergerak tanpa sekatan melintasi sempadan Afghanistan masuk ke Pakistan.

Arahan sulit ini telah membenarkan tentera khas ini melakukan apa sahaja dalam kempen kuasa imperial Amerika untuk melawan apa yang dipanggil ‘perang melawan keganasan’.

Arahan sulit ini telah ditanda tangani oleh Bush pada bulan Julai lalu sesudah perdebatan hangat belaku dlam pentabiran George Bush.

4 ulasan:

sultanmuzaffar berkata...

dengar khabar pak lah buat pc tergempar kul 4.30 tadi. boleh risik ?

Tanpa Nama berkata...

umno akan kontrol malaysia hingga 2059


hanya umno akan dapat menagrahkan george bush supaya jgn menyerang negara islam lain

kahkahkah

pkr boleh pindah pi utara pakistan join taliban

kahkahkah

ataupun terus berhijrah ke taiwan

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih sekali lagi.
Sayang, penulisan macam ni tak pernah keluar dalam akhbar Melayu sendiri kerana mungkin mereka terdidik dan perasan berdarah penjajah.

mesoul berkata...

Tentera Pakistan pun tak boleh pakai! tak payah Amerika masuk ke kewasan Pakistan, tentera pakistan sendiri boleh bantai rakyat sendiri dengan sukarela...patutlah di NWFP tentera pakistan di halau mcm anjing oleh orang tempatan (di sebut taliban dalam Media massa)

Kat Pakistan, pemimpin-pemimpin politik berebut-rebut nak jadi anjing Amerika..yang penting ada rupee dan dolar!!!