Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 September 2008

Perang UMNO bermula: Berita Tergempar!!!

MB Negeri Sembilan telah menjadi pemimpin UMNO yang pertama menyuruh Tan Sri Muhyiddin untuk meletakkan jawatan.

Dalam satu majlis berbuka puasa di Seremban yang dihadiri oleh Pak Lah, ahli majlis tertinggi UMNO tersebut memberitahu bahawa beliau akan melawan mana-mana percubaan untuk menggagalkan pelan peralihan kuasa 2010.

7 ulasan:

Julesvern berkata...

Bro Hisham, ada lagi...si Zaid Ibrahim
http://bernama.com/bernama/v5/newsgeneral.php?id=358826

Tanpa Nama berkata...

Saya, seorang rakyat biasa telah menjadi orang yang ke-26 juta menyuruh semua MP Barisan untuk meletakkan jawatan.

Dalam satu majlis berbuka puasa di rumah sendiri yang tidak dihadiri oleh sesiapa pun, saya memberitahu bahawa saya akan melawan mana-mana percubaan untuk menggagalkan pelan peralihan kuasa 16hb September 2008.


3 hari lagi!!!


-kuda mainan-

Tanpa Nama berkata...

depa takut kena guling tu...

keresa tok berkata...

Jenis nak cari populariti. nakkan jawatan lebih tinggi je. Tu je yang dia nak.

awangnoi berkata...

huhhh,keturunan apa la puak2 nie,ni kot keturunan pirate of carribean

orgsik berkata...

bro..kami org kg minta beras turun harga sama..
kesian kat kami org kg..hujan turun hari2..motong getah pun tak boleh..
bro..tlg tulis bagi sama menteri tau..
Biaq umno perang sama depa..biaq depa p mampuih..

kalawangi berkata...

Tok Mat jangan sibuk sgt hal2 peralihan kuasa 2010 ni...jaga dulu jawatan MB N9 yg mungkin tak berapa hari je lagi tu...hehe