Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 September 2008

ANWAR BUANG MASA PUJUK ANGGOTA BN SERTAINYA – SYED HAMID – Utusan Melayau

KUALA LUMPUR 11 Sept. Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Syed Hamid Albar hari ini menyifatkan tindakan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim yang bercadang untuk ke Taiwan bagi memujuk 49 Anggota Parlimen Barisan Nasional (BN) menyertainya sebagai membuang masa.

Pilihan raya kan ada pada tahun 2012. Buat apa nak curi ahli-ahli BN yang telah menyatakan bahawa mereka tetap dengan BN. Buat apa cuba mendapat kuasa di luar kaedah pilihan raya, katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis berbuka puasa anjuran Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB) di sini malam ini.

Kah kah kah ….. buang masa apa tok sheikh…. unta laa yang buang masa kami… unta sendiri pun tak leh menang kat bahagian cam mana unta nak jadi pemimpin malaysia….kah kah kah.

Pilihan raya tahun 2012…. kah kah kah…. ni unta nak menipu lagi laaa ni… 1999 dulu 600,000 pengundi baru di tolak….ni zamn firaun.. lah ni zaman unta … tiga hari sebelum mengundi …nak pakai dawat hitam unta batalkan….. unta ni kaki auta … jual minyak attar laaaa…. kah kah kah

7 ulasan:

ronasina berkata...

biar buang masa jangan buang pasir di ke singapore

kulupSakah berkata...

bapak dia dulu orang gelar singa umno...dia ni singa laut umno! hehe!! habis pasir dia jual..."itu harta bukan ahmad albab yg punya...HAMID ALBARRRRRRRRR!!HAHAHA!!"

Farid Abu Talib berkata...

yang buang masa bila bercakap dgn mamak albar nih. baik lepak dan borak ngn lee boon chai ade juga pekdahnye. ingt kepala botak pk masalah rakyat. rupanya botak pk nk jual pasir? kahkahkahkah.

KeLoLo berkata...

Errr...diapun teringin sama kot? Kecik ati tu sebab brother tak pujuk dia sekali...

Tanpa Nama berkata...

kah-kah-kah...Hameed Albar yang punye....

Apak aji... berkata...

kah-kah-kah

Apak aji... berkata...

kah-kah-kah..Hameeeeeed Albar yang punya...