Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 25 September 2008

USAH HERET ISTANA PEMILIHAN UMNO – B/Hairan

RAUB: Pemimpin dan ahli Umno di Pahang yang akan bertanding jawatan peringkat bahagian parti itu bulan depan diingatkan supaya tidak mengheret istana dalam meraih undi dan sokongan, titah Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah.

Ampun tuanku….patek bersetuju tuanku….. memang kerja bodoh nak heret istana ke pwtc….. kah kah kah… di mana nak pasang istana tu….. kah kah kah… kalau istana dah pindah ke pwtc… tuanku nak beradu dimana?..... kah kah kah…. sapa punya idea heret istana ke pwtc…. ni mesti kontrektor kelas F nak cari projek….kah kah kah




3 ulasan:

pemikir muda berkata...

ini siapa punya kerja pulak nak heret sekali Istana kedalam kancah pemilihan UMNO?.what in UMNO just stay in UMNO sudahlah.

tapi kalau Istana pulak yang sengaja nak masuk campur dalam hal UMNO,memang silap lah pihak Istana.

Farouk berkata...

Memang sepatutnya istana tidak boleh diheret sama dalam meraih undi dalam pemilihan nanti. Tapi bukan semua dalam UMNO begitu. Hanya segelintir yang mungkin akan menggunakan nama istana.

Tanpa Nama berkata...

Sub-con tak ada ke abang hisham?
Depa pun nak cari makan jugak.

Ayat "mengheret istana" memang power.
Lawak giler bahasa malaysia sekarang.


Ngah.