Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 Oktober 2008

BERITA BOHONG DAN FITNAH DAN TIPU

BURSA SAHAM JATUH DI BAWAH 900 ke 886.67 mata.

KLCI falls below 900 points as Asian markets tumble
by Surin Murugiah 23 Oct 2008 - THE EDGE DAILY

PETALING JAYA: The Kuala Lumpur Composite Index fell 1.95%, or 17.61 points, to 886.67 points at midday as Asian markets across the region extended their losses following the overnight fall at Wall Street and other ma


kah kah kah…. ini mesti berita bohong…. tak betul … tipu...fitnah…. kan menteri keewangan dah cakap EKONOMI MALAYSIA MANTAP DAN TIDAK TERJEJAS….. kah kah kah



18 ulasan:

Pill not Kills berkata...

bro..
dulu menteri kewangan lulusan pengajian agama UM,
now, menteri kewangan lulusan pengajian bahasa monggol..
jadi, tidak elok menyalahkan beliau, sepatutnya menyalah kan orang johor/sabah/sarawak/melaka dan NS kerana menyebabkan dia berada di atas...

nan berkata...

p***mak punya menteri kewangan...

ilovebudu berkata...

ambik la lagi suntikan 50billion kasi up up & away lagie indeks komposit tu...kakakka

mountdweller berkata...

Bro, jangan buat fitnahlah. menteri duit kita kata malaysia takkan terjejas. menteri duit kita bijak, lebih bijak dari nujum kat tok kong hindulah!

Ngah berkata...

Salam abang isham,

Yang harga tinggal 2 kupang,sekupang,
lima duit pun ada.
Kah,kah,kah..........
CEO GLC berkeliaran...........
Oit!Tabung Haji,KWSP,Amanah Pencen,TM,TNB,KTM......anda dikehendaki mengeluarkan zakat untuk munkee-munkee ini.............
EKRAN tinggal lima duit,kah,kah,kah..
Madey,Madey,anda licik !
Dasar pen....penyamun negara!
Gantung saja papan-papan bursa atas tengkuk engkau!

Pinjaman.MOU...ataukah IOU ?
Kah,kah,kah......dah tenat ni Madey oi!

enche treq berkata...

ish2...
xpatot btol sapa yg wt fitnah neh..
apa mamak 2 nk ckp nnti..
ap jd det KWSP 5bil..?
valuecap buat ap??

Pengejar Masa berkata...

Ekonomi kita Mantap!
Ekonomi kita teguh!
Ekonomi kita terhebat!



Esok harga petrol TERPAKSA dinaikkan kepada RM 3.80 seliter kerana tidak mampu menanggung subsidi.

Biasa dengar tak?

najib berkata...

sial punya berita...
penipu..
gua punya Menteri cakap ok...
dia nak putar belit pulak..
gua percaya gua punya Menteri beb..
Menteri gua tak tipu..
tak caya tanya Ziana Zain...

Menteri Kewangan dulu = zzzzzzzz
Menteri Kewangan sekarang = ZZ

amanlegend berkata...

Salam..

Anak menteri kewangan(Najib Tun Razak)mula mengatur strategi menjelang ayahandanya menjadi Perdana Menteri.

Antara petikan:http//kerajaan-news.blogspot.com

Mohd Nizar berkata, ayahandanya tidak menghalang beliau terjun ke dunia politik selepas mereka dan keluarga berbincang.

“Ayahanda harap saya berfikir sendiri dan tak paksa,” katanya

Haaha..Anak Bapak..
Mari kita Rompak!!

Tanpa Nama berkata...

Salam
Berita mengenai kenyataan kedua-dua menteri kewangan tu Khas Untuk Orang kampung den, saluran satu.
Golongan tu yo yang buleh dimongak-mongak an'.
Bangang terlobih bangang

wokyoh berkata...

tunggu la sikit masa lagi...lagi merundum.....

tidaaakkkkkkkkk......
ekonomi malaysia tidak terjejas dengan kemerosotan ekonomi global dunia...

ekonomi kita ok.....

sebab kitab rujukan mereka ialah "tajul muluk".....mana ada chapter ekonomi@pengurusan kewangan dalam tu..yang ada ialah kaedah atau petua buat tangkal azimat pelaris niaga, ilmu pengasih ,tolak bala dan cara nak elak gangguan hantu dan jin serta macam macam benda lagi lah....kaedah merasi jodoh dan tilik peribadi orang melalui tarikh lahir pun ada...

kah kah kah kah kah kah!!!

tak gedebe @ nasa berkata...

bro...
Apa pulak bohongnya? Betullah tu. Bila inject RM5B dalan Value cap, pulihlah ekonomi. Tak betul ke? kah kah kah kah....

Kerajaan Rakyat berkata...

Salam Hisham,

The first few cents Warren Buffett earned came from selling chewing gum. "I remember a woman saying, 'I'll take one stick of Juicy Fruit,’"

The first few million Najib earned came from selling nuts. “I remember a womwn saying, ‘I’ll take a lick of harden cock,’”

Tunggu subuh nanti bila 'cock' dah 'release', akan keluar ayat baru.

::

jebatderhaka berkata...

tadi lepas aku balik dari keja sampai jer umah aku tgk bapak ngan mak aku tgh nari cha cha...klasik sungguh cara tarinye..mula2 aku tak kisah sgt mungkin hari nie ulang thn perkahwinan depa tapi setau aku depa py ulang tahun bulan june..dah lepas..." kena 1st price 4D kot" bisik ati kecilku...tapi hari nie hari khamis..setau aku hari nie kedai magnum tutup...klu ada special draw pun takkan kaki ekor kat tempat keja aku x kasi tau aku.. pastu aku ty la adek aku kat dapo sambil buka peti ais...usha apa yg boleh di makan... "mak ngan abah heppy sgt hari nie kenapa nar" tanya aku....seumur idup aku tak penah pun nampak abah ngan mak heppy tahap nie....maklum la kami dari keluarga miskin...umah kami kos murah jer tupun umah sewa...blakang adek aku kata.." hang tak tgk tv ker....depa kata 50,000 pekerja kontrak kerajaan akan di berhentikan kerja..."...ha..ha..ha..kah kah ..kah....macam mimpi..."iye ker nie" balas aku minta kepastiaan....abah mengiyekan sambil susun langkah tarinye..."tapi 2 - 3 lepas depa kata ekonomi kita steady...???" aku minta kepastian lagi. " ko tgk berita kat tv ape...tv1, tv3..??" tembak abah..." dari hang tgk berita2 dari stesen tv tu baek hang layan channel 611 kat astro..." tambahnye...last2 sambil makn goreng pisang yg abah aku beli pagi tadi...aku tersengih2..nak ketawa tak boleh sebab dalam mulut penuh ngan goreng pisang....sambil perhati abah ngan mak bercha cha dalan ati aku berkata " padan muke...pangkah lagi UMNO, balik kg la korang..."

Tok Moh berkata...

Bohong La..
Ekonomi Malaysia Stabil je..
Najib Monggol mana penah tipu..
Di Pakar woooiii.

Bik Mama tak kurus pun ok je...
kalau ekonomi teruk mesti bik mama kurus kering...

Yan berkata...

Korang jgn salahkan Menteri Kewangan, jgn biadap. Menteri Kewangan dah tengok & mandrem ngan tok sami dari India tu, memang ekonomi Malaysia kukuh & sejahtera selamanya.

Tanpa Nama berkata...

Masukkan dalam ISA kerana menyebarkan berita palsu
DUSTA!!!!!!!!!!!!!!!
ekonomi Malaysia paling kukuh. Sekukuh Banjaran Titiwangsa.
Siapa kata ekonomi jatuh mesti ditahan dan disula oleh SB kat Bt Gajah.

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Ekonomi M'sia kukuh dan teguh SETEGUH body BIK MAMA...

Kah kah kah