Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 29 Oktober 2008

MAHAFIRAUN: UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION PERLUKAN PENASIHAT BEBAS PULIH PARTY

PETALING JAYA: MAHAFIRAUN , United Malays Natioonal Organisation memerlukan badan penasihat khas yang bebas daripada sebarang kepentingan peribadi jika ingin melakukan perubahan positif.

"Kita perlu ada badan penasihat, tapi badan penasihat itu perlu tidak mempunyai apa-apa kepentingan diri," kata MAHAFIRAUN.

Namun jelas MAHAFIRAUN lagi, jika badan tersebut dipengarahi pihak-pihak tertentu, ia boleh memberi kesan yang tidak baik kepada United Malaysa National Organisation sendiri.

"Kalau jadi badan penasihat tapi guna pengaruh yang ada untuk dapatkan sesuatu, ia akan memberikan konflik dan nasihat yang diberikan itu mungkin tidak baik," kata MAHAFIRAUN.


kah kah kah…. penasihat itu ialah AKU MAHAFIRAUN….. kah kah kah…. AKU MAHAFIRAUN mahu memerintah 1000 tahun lagi…. kah kah kah …. AKU MAHAFIRAUN hendak memastikan FIRAUN KECIL akan jadi MAHAFIRAUN…. kah kah kah…..

yang lain hanya half past six….. kah kah kah…. dan tukang lawak…. kah kah kah… dan sang badut sarkas…. kah kah kah…

what say you bik mama?..... kah kah kah.... opps cakap orang putih pulak... maaf pada dewan bahasa dan petaka..kah kah kah



22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hang pulak MAHABABI Sosialis

Ilham Arisa berkata...

big mama tu saper yer

najib berkata...

kah..kah..kah..
nak jadi penasihat...
kah..kah..kah..

hang toksah dok bohong la woi..
hang mau apa lagi..
tak cukup2 lagi ka..

patut la hang ni digelar MAHAFIRAUN..

memang FIRAUN hang ni..

FIRAUN..FIRAUN..FIRAUN..

Tanpa Nama berkata...

Podah Tambi Chee......
lu cermin juga angkat, tinguk dalam, ada muka anak kutee ato mahafiraun
bodo punya olang.......
lulu batu juga kasi taruk ini malaya,

Ngah berkata...

badan penasihat bebas adalah AKU@MAHAFIRAUN@Madey...........
Lantiklah AKU/MAHAFIRAUN/Madey

Lantiklah saya sebagai penasihat bebas,apa nama...lama dah.....
Kita....
Depa....

Sudahlah Madey !
Hang selalu berselindung disebalik gantinama........
Pooooorrrraaah......!!!

tanpa nama berkata...

Bila la MahaFiraun tu nak diam yek...selagi MahaFiraun Junior tak pegang kuasa selagi tu dia bising.

Hampas punya MahaFiraun

tanpa nama

Tukartayar berkata...

big mama tu si rosmah mansor ... wife kepada MAT MONGGOL ...

Tukartayar berkata...

big MAMA tuh wife si MAT MONGGOL ... sirosamahmansor

Tanpa Nama berkata...

AKU? Aku tahu aku ni binatang jalang
Dari kumpulannya terbuang.
nak kommen sikit pasal geng aku dulu pun tak boleh ke?

Tanpa Nama berkata...

Dah beritau dulu bahawa Madey atau mahafiraun ni tak akan putus asa atau mahu putus terus dengan kuasa yang dia menyesal serahkan pada tahun 2003. ketika itu dia sedar sokongan orang Melayu terhadapnya sudah kurang maka dia belah. kemudian rakyat minta'perubahan' mahu buang jauh mahatirism.pak lah berjaya 10% menghakis mahatirism. mahathirism maknanya pemerintahan kuku besi, berlagak seperti membawa pembangunan moden/fisikal dan tekankan konsep 'ketuanan melayu' dan sapu habis kekayaan negara dan biarkan universiti, kehakiman, parlimen, jabatan polis, pilihanraya dan banyak lagi lingkup. pada dia kerajaan UMNO sudah tidak kuat, maka mesti ada kerajaan yang kuat supaya boleh lanyak semula semua institusi demokrasi untuk pusingan kedua. mengikutnya orang melayu tak tahu apa itu 'perubahan'. yang mahu perubahan adalah orang bukan melayu yang buat kacau nak tuntut macam-macam. dia takut kalu PR bongkar atau heretnya satu hari nanti ke muka pengadilan. nanti malu besar pula dan AI boleh melalukannya satu hari nanti(bila agaknya?) selagi Madey umur panjang dan boleh ingat seperti orang siuman lagi. Madey hebat ya, dah tua tapi cita-cita politiknya masih besar.

Tanpa Nama berkata...

Dah beritau dulu bahawa Madey atau mahafiraun ni tak akan putus asa atau mahu putus terus dengan kuasa yang dia menyesal serahkan pada tahun 2003. ketika itu dia sedar sokongan orang Melayu terhadapnya sudah kurang maka dia belah. kemudian rakyat minta'perubahan' mahu buang jauh mahatirism.pak lah berjaya 10% menghakis mahatirism. mahathirism maknanya pemerintahan kuku besi, berlagak seperti membawa pembangunan moden/fisikal dan tekankan konsep 'ketuanan melayu' dan sapu habis kekayaan negara dan biarkan universiti, kehakiman, parlimen, jabatan polis, pilihanraya dan banyak lagi lingkup. pada dia kerajaan UMNO sudah tidak kuat, maka mesti ada kerajaan yang kuat supaya boleh lanyak semula semua institusi demokrasi untuk pusingan kedua. mengikutnya orang melayu tak tahu apa itu 'perubahan'. yang mahu perubahan adalah orang bukan melayu yang buat kacau nak tuntut macam-macam. dia takut kalu PR bongkar atau heretnya satu hari nanti ke muka pengadilan. nanti malu besar pula dan AI boleh melalukannya satu hari nanti(bila agaknya?) selagi Madey umur panjang dan boleh ingat seperti orang siuman lagi. Madey hebat ya, dah tua tapi cita-cita politiknya masih besar.

ex-umno berkata...

Madey hint dia nak jadi penasihat parti la tu. Suudah la, baik ko dok rumah diam diam dah. Cukup 22 tahun menjahanam institusi kerajaan.

Tanpa Nama berkata...

x baik ckp owg mahafiraun..x takut dosa ker abg isyam oiww...kembalilah ke pangkal jalan sementara hayat masih ada...

p.kuatkuat berkata...

eh babi yg tanpa nama di atas,kalo nak marah orang,bubuhlah nama, baru orang tahu u ada telok,,,oh,,pasti u babi yg tak ada telok,,,ka,ka,ka,,,sebab semua babi jantan telok nya di potong supaya cepat besar,,,seperti hang badan sja besar, tetapi tak ada telok dan otak,,,
dan kasi tahu awak,sini bukan ruangan untuk hang babi yang tak bertelok,,,,,ka,ka,ka,,,,

bik mama berkata...

eh ilham arisa,
u tak kenal i ke?
satu malaysia kenal bik mama u boleh tak kenal..
C4 u kenal tak?
ke u pun nak jadi macam betina mongol tu..

Tanpa Nama berkata...

tak perlu di pulihkan, buang masa, buang duit, buang tenaga dan untuk apa lagi

najib berkata...

tanpa nama 19.31 mesti MAHAFIRAUN..
Tukar Tiub dibaca oleh MAHAFIRAUN..
kah..kah..kah..
hebat..hebat..
brader Isham kita patut bangga..

Hidup Tukar Tiub..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah phobia kau orang dengan mahathir kah kah kah tukar tuib selalu pacit kena lanyak dengan mahathir kah kah kah..

tubeless

Khun Pana aka johanssm berkata...

Punasihat senang saja.
Jangan rompak , jangan songlap , jangan samun , jangan Altantuya , jangan ISA ,jangan Toyol , jangan Sami , jangan Lingam , jangan Mamak , najis jangan jadi PM dan banyak jangan-jangan lagi.

Kita kasi FREE punya nasi hat.
Kita sedekah FREE nasi hat untuk United Meloya Nazional Organisasi.

Tanpa Nama berkata...

bila la mahafiraun ni nak mati..
kalau dia mati, mesti isytihar cuti, yahooo....

Farouk berkata...

Baru tahu ke? Memang Mahathir dah lama mengidam nak jadi penasihat terhormat dalam UMNO. Cuma Pak Lah yang tak nak lantik beliau. Sebab itulah, beliau 'menyerang' Pak Lah bertubi-tubi supaya Pak Lah jatuh.. Mahathir memang dari dulu lagi tamakkan kuasa. Beliau letak jawatan dulu pun bukannya ikhlas. Saja nak test market. Sekarang ini nak berkuasa balik...

FatimahIbrahim berkata...

Ni salah satu lagi strategi MahaFiraun yang dipasang untuk memancing sokongan. Konon-konon bagi pendapat la tapi macam kita tak tahu yang 'penasihat' yang dia maksudkan tu diri dia sendiri.