Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 Oktober 2008

RAIS KECEWA RAMAI KRITIK MADEY - malayau

KUALA LUMPUR 20 Okt. Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Seri Dr. Rais Yatim melahirkan rasa kesal dengan sikap pihak-pihak tertentu yang mengkritik bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad kerana membuat kenyataan mengenai UMNO.

Beliau menyifatkan tindakan itu tidak wajar dilakukan kerana Dr. Mahathir boleh membuat apa juga kenyataan mengenai UMNO.


kah kah kah….. ni munkee kaki bodek…. dulu bakar jembatan…. kah kah kah…apa sudah jadi petir sudah bakar rumah munkee ni....kah kah kah….. dino mana pegi ?..... tok kadi dah cari dua kali…. kah kah kah…. isteri dia bunting…. kah ah kah… tak kan entot entok lari….kah kah kah



6 ulasan:

muram! berkata...

mahathir ni siapa?bukan ahli umno pun, kenapa dia nak mengganggu semua hal dalam umno?dah keluar buat lah cara dah keluar, kenapa mesti dia pun sama sibuk nak buat macam2 untuk umno, umno ada ahli sendiri yang boleh uruskan semua tu.

korea kornea berkata...

wahwah!backing Mahathir pulak Rais ni.memang la tak salah untuk Mahathir beri pandangan dia tetapi biarlah berpada.bila Mahathir kata minta reject semua orang Abdullah didalam kerajaan,adakah dia rasa orang-orang dia bagus sangat dalam bekerja?.

Farouk berkata...

Rais Yatim ni pasal apa pulak? Tiba-tiba lak nak bodek-bodek Mahathir. Kenapa beliau back up Mahathir? Apa kepentingan Mahathir dalam UMNO? Mahathir bukan ahli UMNO.. Daripada bodek Mahathir, lebih baik tumpukan usaha untuk menaikkan semula semangat UMNO dan yang paling penting, macam mana nak banteras politik wang dalam parti supaya parti boleh maju...

yb4all berkata...

Saudara Isham

Rais pandai, dia nampak Mukhriz sebenarnya. Di samping itu, dia melihat jari jemari bayangan gurauan yang bakal mentadbir!!!

Terimalah kasih.

tarik tikar berkata...

kita semua kena hormatkan Abdullah dan Mahathir.mereka dua adalah pemimpin negara kita.no question about.

tapi saya rasa Pak Lah hanya mahu cuba "defend" diri dia dari terus diserang oleh Tun kerana selama ini Pak Lah hanya berdiam diri shaja.kena faham bahawa Pak Lah dan Tun kedua-duanya mahu orang-orang mereka terbela.Pak Lah semestinya kalau boleh mahu kekal untuk berada ditempatnya sekarang dan Mahathir mula semestinya mahu Pak Lah berundur kerana mahu orangnya pulak naik.

tapi Mahathir pun satu.nampak sangat beliau lantang bersuara terhadap Pak Lah seolah-olah yang Pak Lah lakukan semuanya tidak betul dan harus dengar nasihat Mahathir.Mahathir pada eranya dulu pembangkang dan media tidaklah diberi kebebasan yang ada seperti sekarang.

jebatderhaka berkata...

pais...ops silap..!!! ...rais oh rais...dari ang dok backin org tua madey tu baek ang tolong cari anak ang yang nak bercerai tu...jgn sebuk hal politik...ang cermin dulu diri ang tu...ang melayu ker??? ape kejadahnye ang kasi mana anak ang 'DINO'...aku tau la ang nak ikut trend tapi jgn la sampai nama anak di buat main...
banyak nama yg lebih cantik lagi...husein ker, harun ker, musa pun ok gak...madey??? sesuai la dgn budak bodo tu...bini ngandung pi ceraikan...ape punye sampah la lu dino..tak steady la...lu dh enjut budak tu mcm2 style blakang lu nak ceraikan dia plak......ni kes banyk isap syabu la ni...sampai ilang pertimbangan..
madey plak....
dulu kata lepas pencen nak main ngan cucu...tapi la ni ngalahkn pak lah lagaknye...jgn buat camni dey...bosan la...
patutnye usia cam ang banyakkan sembahyang..dekatkn diri dgn yg maha berkuasa...name pun pencen...
duduk umah la bro...main ngan cucu2 ang xpun bawak la cucu2 ang pi taman blakang KLCC skodeng mat2 bangla ngan minah2 indon beromen...aku melutut merayu kat ang jgn la masuk campur hal ehwal negara...tolong laaa....boring laaa....