Jumaat, 7 November 2008

BERITA GUMBIRA !!! UPKO KELUAR BN JIKA PAIP DITERUSKAN - melayau


PENAMPANG 6 Nov. - Pertubuhan Kebangsaan Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (UPKO) akan mengkaji kedudukannya dalam Barisan Nasional (BN) sekiranya kerajaan tetap meneruskan projek saluran paip gas bernilai RM3 bilion dari Kimanis, Sabah ke Kompleks Gas Asli Cecair Petronas di Bintulu, Sarawak.

Presidennya, Tan Sri Bernard Dompok berkata, bantahan tersebut akan dibawa ke mesyuarat Kabinet, esok dan sebarang keputusan selepas itu akan mempengaruhi hala tuju UPKO.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu berkata, pihaknya sudah beberapa kali membantah dan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi sendiri sebelum ini memberi jaminan tidak akan meneruskannya.


kah kah kah…. ini best punya berita…. kah kah kah… dah lama… dah lama dah… kena buli… inilah masa bagun melawan… kah kah kah…

kah kah kah…. sabah pada tahun 1964 adalah negara terkaya di malaysia…. kah kah kah….

kah kah kah... sabah pada tahun 2008 adalah negara termiskin di malaysia…. kah kah kah


2 ulasan:

Unknown berkata...

Dompok tu pun bangang, bcakap dengan orang yg sedang mengantuk buat pa? buat sakit hati je.

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah Pak Lah beri jaminan projek paip gas tersebut tidak akan diteruskan, apa yang UPKO nak kecohkan lagi? Jangan dok bising-bising la..Dah la pembangkang dah lama dok perhati untuk ambil kesempatan nak cucuk jarum... Jangan bagi peluang pembangkang buat macam tu...