Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 November 2008

BERITA HOT !!! RAJA PETRA BOLEH DIBENAR JADI SAKSI KES ALTANTUYA – SYED HAMID - mStar


PETALING JAYA: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar berkata, tidak ada sebarang sekatan bagi mana-mana tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) termasuk Raja Petra Raja Kamaruddin untuk menghadiri sebarang prosedur mahkamah.

"Sememangnya tidak ada sekatan untuk mereka yang ditahan ISA untuk hadir di mahkamah," katanya kepada mStar Online.


jeng jeng jeng… jeng jeng jeng…. bik mama pun boleh jadi saksi tak ?…. kah kah kah…

hairan…. mat polis dua orang tu pasal apa dia nak bunuh altantuya?.... kah kah kah

sapa suruh mat polis tu bunuh altantuya?.... kah kah kah…

mana mat polis ni kenal minah cun ni ?.... kah kah kah…. jumpa kat mana?....kah kah kah… tak kan jumpa dalam bilik urut kat bukit bintang….kah kah kah…

cam na polis ni dapat c4?..... kah kah kah…. beli kat petaling street ke ?.... kah kah kah

hairan napa balasubramaniam tak dipanggil jadi saksi dulu…. kah kah kah…. mana mat bala ni dah pindah?.... kah kah kah …. dah pegi ke bulan?.... kah kah kah….

mat bala ni kata mat mongol entot entot minah cun dari mongolia… tu betul atau tidak?.... kah kah kah…. napa tak cari mat bala?.... kalau betul ertinya mat mongol tipu lagi…. kalau salah mat bala mesti kena rotan….. kah kah kah

ahli parlimen pun ngok…..napa tak tanya dalam parlimen?....

wartawan napa tak ada follow up…. tanya laaa polis apa jadi dengan mat bala…. wartawan napa tak pergi tanya sepupu mat bala…. apa terjadi dengan kelurga dia sekarang?.....anjing balasubramaniam ni sapa bagi makan sekarang?....

patutlah wartawan di malaysia tak pernah menang hadiah pulitzer…. ngoooooook….kaki bodek semuanya….kah kah kah kah kah kah…

ORANG RAMAI NAK TAHU APA JADI DENGAN P BALASUBRAMANIAM




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tengok betapa pelik perjalanan sesuatu perkara di negara kita. Peliknya sama bagaimana PakLah yang dulunya mendapat >90% mandat rakyat tidak berupaya mentadbir negara, RB lepas dari kes pembunuhan wanita Mongolia sementara orang lain pula kena. Tidak kurang pelik harga minyak dah jatuh banyak, harga barang liat nak turun malah ada yang sakan naik lagi. Banyak kejadian tak logik berlaku dan yang bestnya nanti mereka kata kami buat ni demi 'negara , bangsa dan agama'. Hai lemas den hidup di negara serba boleh ni.

AbgTuah berkata...

Haaa, suruhlah dia bercakap sebanyak mana pun, jangan terkunci pila mulut yg celupar tuh!!

Amaluddin Zhafir Zakaria berkata...

lemas tengok sandiwara depa ni...

toyaaaa

Pill not Kills berkata...

bro,
cadangan utk sambungan kisah altantuya part 2:-
a) Mahkamah memanggil RPK. RPK menceritakan kisah apa yang berlaku dan apa yang dia tau..
b) Hakim akan mengatakan "irrelevant"
c) Mahkamah memangil P.I. PI menceritakan apa yang berlaku dan apa yang dia tau.
d) Hakim akan cakap, irrelevant
e) Kemudian, Najib bersumpah lagi tidak pernah kenal Razak Baginda
f) Razak baginda migrate to UK, dibawa bersama keta Porshe, SUV Volvo dan duit berjuta2.
g) ending..there is no ending of this story..
h) akan menyusul altantuya part 3/4/5...semua orang akan jadi bosan..

FatimahIbrahim berkata...

Ya. kami semua tertanya-tanya apa dah jadi dgn En.Balasubramaniam tu. Diam lansung lesap sedangkan keterangan dari pihak dia sangat la diperlukan sekarang.

Farouk berkata...

Walau bagaimana pun, rakyat mahukan mahkamah supaya bertindak adil dalam mengadili kes ini. Rakyat juga bukan bodoh. Mereka juga ada akal untuk berfikir perkara berdasarkan logik...

pemikir muda berkata...

haaa!eloklah jika Raja Petra dibolehkan untuk menjadi saksi kes ini.segala apa yang dia kasitau dalam blognya bolehlah digunakan dalam perbicaraan nanti.inilah masa untuk kita tahu samada segala yang Raja Petra ungkaikan tentang tuduhan terhadap Najib adalah benar atau palsu semata-mata.

jeng!jeng!jeng!

youth attack berkata...

sebelum ni Raja Petra lantang sesangat dalam artikel-artikel dia.kali ini kita tengok dia punya arikel-artikel terhadap Najib boleh diguna pakai ke tidak.kalau boleh diguna pakai,memang masaklah Najib.kalau tak boleh pakai,RPK lah yang masak!

Tanpa Nama berkata...

kacak sangat ke mamat polis tu?sampai sudah kes kita tak pernah nampak pun....

Zakwanisme berkata...

senang2,bro isham la pegi suka hati rela pegi jadi saksi la..

dulu sy ada KENA/DIWAJIBKAN/DIPAKSA pegi BTN..
diaorng kutuk/mengata/maki/hamum/ macam2 kt bro..

kitaorng pn pelik yela sebagai student, KITA ORG TIDAK DIBENARKAN UNTUK TERLIBAT DLM POLITIK TETAPI LAIN YANG JADI TIME BTN KITAONG DIHALANG/TIDAK DIBENARKAN MENYOKONG PEMBANGKANG TAPI DIALUALUKAN/DISURUH/DIPAKSA/DI DI DI DI UNTK MENYOKONG KERAJAAN..

Sudin berkata...

P.Balasubramaniam sudah balik india,
dia naik kapal selam,sapa pun tak bole tau.
Dia hati manyak suka,
ribu-ribu sudah mari.

Adey,adey,adey bala.....sikit kongsi bole ka ?
Lu satu orang juga makan ka ?