Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 November 2008

FITNAH LAGI - KERAJAAN UMUM LANGKAH KURANGKAN KESAN KRISIS KEEWANGAN ESOK - mStar


PUTRAJAYA: Kerajaan akan mengumumkan langkah-langkah bagi memperkukuh ekonomi negara dalam usaha menangani krisis kewangan esok.

Ia akan diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ketika menggulung perbahasan Bajet 2009 di Parlimen esok.

Ketika menyatakan perkara itu di sini hari ini, Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, langkah-langkah yang diumumkan itu mesti membawa keyakinan kepada rakyat untuk menghadapi cabaran dan sekurang-kurangnya mampu mengukuhkan ekonomi daripada mengalami kesan teruk.

"Kita mesti kurangkan kesan-kesan yang teruk itu dengan menggalakkan pelaburan dan memberi perhatian kepada sektor yang membangun yang boleh dimajukan dan berkembang walaupun sedikit," katanya.


kah kah kah…. ini betul betul berita fitnah… mat mongol dah cakap…. Berapa kali mat mongol nak cakap…. EKONOMI MALAYSIA MANTAP…. TIDAK ADA KRISIS…. kah kah kah….. kah kah kah….

mat ngantuk ni nak buat fitnah lagi…..kah kah kah….mana ada krisis ekonomi di malaysia ini…. kah kah kah…. malaysia unik…. kah kah kah…. malaysis boleh… kah kah kah… malaysia ada maha firaun…. kah kah kah… malaysia dah ada mat mongol....kah kah kah



5 ulasan:

hafiz berkata...

hidup melayu! hidup melayu! hidup melayu! hahahahahahaaaaaa umno ba wau dal wau ha!! hahaha

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro Hisham,
Citer le sikit pasal Bekas MB bagi kat drebar dia tanah 200 ekar tu.
Bukan apa ada Wak kat tempat gua ada join sekali jual tanah tu.tapi mcm dah kena kencing ngan Bekas MB dan drebar tu jek.Sampai la ni x dpt2 apa.Habih duit RM400 ribu melayan karenah org-org tertentu sebab nak join projek jual tanah tu...la ni melopong je kat luar rumah

Tok Moh berkata...

Cobaan...Cobaan..Cobaan...
Mat Dollah Kelentong..tu..
Mat Monggol hebat apa..
Dia mana penah cakap tipu...
Dia lebih suci dari dewa hindu kat batu cave tu.. Hidup Mat Monggol..
Hidup Glokal..Hidup Bik Mama...

Hidup Melayau..Hidup...
Ziana Zin...

Sharuddin berkata...

Nak umun apa lagi pasal ekonomi.Sejak bila pula Najib nak jadi hero ekonomi.ada pgalaman ke Najib ni.Kelam kabut dah Najib ni.Pening kepala.Rambut pun hari2 dah berguguran.Yang puteh pun dah nak jadi kelabu.

Sharuddin berkata...

SEjak bila pulak Najib Nak jadi hero ekonomi ni.Hancur hancur najib bila kau jadi PM nanti.