Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Januari 2009

BERITA PECAH TERBARAI !!!!! AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO AKAN DI DAKWA



KUALA LUMPUR, Jan 22 – Dalam sehari dua lagi seorang politikus Umno akan di dakwa oleh Suruhanjaya Anti Rasuah.

Politikus ini adalah juga seorang ahli Majlis Tertinggi Umno. Inilah kali ke dua gedebe Umno di dakwa dalam kes rasuah.

Sebelum dari kes ini yang telah di hadapankan ke mahkamah atas kes rasuah hanyalah Datuk Harun Idris bekas Menteri besar Selangor.

Ini berlaku hampir 30 tahun dahulu. Selama 22 tahun Madey memerintah tidak ada kes rasuah di bawa ke mahkamah.



jeng jeng jeng…. jeng jeng jeng…. jeng jeng jeng….. siapa? …..siapa?....

jeng jeng jeng…. sila tunggu tanyangan akan bermula….. kah kah kah….kah kah kah..

kah kah kah…. mat ngantok strikes back….kah kah kah…

jeng jeng jeng..... datuk norza.... raya cina nanti kat mana?....kah kah kah






10 ulasan:

akutakata berkata...

Kalau bukan isteri bik mama...hang tak kan kecoh punya...lahabau jang bila nak turun Ipoh.

Tanpa Nama berkata...

Kita lihat siapa yg kenaaaaa....

Harap2 siasatan ke atas kes rasuah ni lebih telus... org2 UMNO ni kena ajar...

Kalau boleh 'ibu@bapak rasuah' tu kena siasat dulu... yg makan juta2 duit rakyat!

Hapuskan rasuah!!!

Prom Shima

Tanpa Nama berkata...

tt..nanti turun sana t.teluk anson! org sana tak pernah tgk teater..tapi org sana dah buat angin perubahan!

Tanpa Nama berkata...

meh aku teka.. mesti mat sembab yg kena.. kekekekke

Pok Leh berkata...

Gua rasa Tengku Adnan..

Tengku Adnan Mat ape? Ko bagi yg gerek-gerek sket Sham.

SH4T1M1 berkata...

aku xnk teka2 sape gerangan ahli gerombolan itu... yang aku boleh jangka, nnt ameno akan ckp, org tersebut dh dikenakan tindakan parti, so BPR@SPRM xyah nk sibuk campur tgn coz kes tu hanyalah politik wang... politik wang tu x sama sengan rasuah (mengikut takrif ahli gerombolan)...

megat dewa berkata...

Aku teka orang itu adalah Datuk Norza....

Tanpa Nama berkata...

Artikel yang mengikuti catatan ini menanyakan ke mana Datuk Norza pergi Raya Cina nih..

Pasti Datuk Norza yang kena cekup ni..

Sri Hartamas

zack berkata...

Ini kes semua nak bagi jatuh airmuka bakal PM iaitu isteri ROSMAH. Sekarang dah nampak kroni2 paklah dah buat skrip untuk kekalkan mat ngantok jadi pm. Khir toyol dah cakap siapa yang dituduh kena letak jawatan sementara...tunggulah lepas raya cina ni..isteri ROSMAH letak jawatan ke x.Lagipun kenapa hanya kes rasuah kat pahang saja yg diwar2kan...ng lain tidak .maka jelaslah kebenaran kata2 Madey yg paklah x akan letak jawatan mac ini.

Tanpa Nama berkata...

Org bahagian temerloh kan? Bukan Datuk Saifuddin ke? Ke JJ? Tak pon Tg Adnan