Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Januari 2009

POLIS NAK SOAL DUA ORANG TIMBALAN MENTERI KES MATI DALAM TAHANAN – themalaysianinsider


PETALING JAYA, Jan 22 — Pihak polis akan merakamkan kenyataan dua timbalan menteri bersangkutan dengan satu kejadian dimana mayat seorang lelaki telah ‘diganggu’ ketika dalam bilik mayat. Lelaki yang mati ini disyaki terlibat dalam kes curi kereta.

CPO DCP Selangor Datuk Khalid Abu Bakar berkata hasil dari bedah siasat menunjukkan A. Kugan meninggal dunia kerana ada air dalam paru-paru. A Kugan sedang di siasat di rumah pasong Taipan Subang Jaya ketika dia meninggal dunia.


kah kah kah…. cakap demam asama…. kah kah kah… kah kah kah…

kah kah kah…. tak kan timbalan menteri datang bawa kipas kut….. kah kah kah




6 ulasan:

highcouncil berkata...

terkorban lagi.. blom perang dah tumbang.. sungguh tidak cool!

mh-j berkata...

Whatever it may be, Murugiah must be commended for always showing his concerns, one of a few in the B.N. If he gets into trouble over this case it would only be because he's on the side that the 'gomen' doesn't want their 'people' to be in.

suka_aman berkata...

i just dont understand it.on what extend that the two ministers was involved with the incident at the morgue.

also,aint the police should focus more on why the detainee died while on custody and not the morgue incident.

pancaroba berkata...

lebih baik rasanya kalau kita tahu dulu rekod jenayah si mati macamamana.adakah si mati pernah menyiksa atau membunuh orang lain?

walauapapun,Kugan (si mati) ada hak dia walaupun sudah ditahan.no matter how vicious the criminals are they still have right which we cant deny.

Tan Sri Rahim berkata...

Sama macam kes Anwar kena pukul kat sel dulu la... Yang siasat tu polis jugak.. ish..ish...ish yang memukul tu polis, last2 kata Anwar pukul diri sendiri... Kah...kah...kah...
Polis Memang Raja Di Malaysia

Tanpa Nama berkata...

mmg anwar pukul diri sendiri faham2 je lah