Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Januari 2009

SATU LAGI KES RASUAH CIPUT !!!!


KONTRAKTOR DITUDUH BERI RASUAH PEMILIHAN UMNO
- melayau


MELAKA 22 Jan. — Seorang kontraktor mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini terhadap tuduhan memberi rasuah RM200 kepada seorang wanita semasa pemilihan Ketua UMNO Bahagian Alor Gajah pada 1 November lepas.

Johari Irabhim, 46, dari Kampung Panchor, Durian Tunggal. Alor Gajah, dituduh memberi suapan itu kepada Nadiah Roslan sebagai dorongan untuk mengundi Datuk Abdul Kadir Daud sebagai Ketua Bahagian berkenaan.


kah kah kah…. lagi rasuh 200 ringgit…. kah kah kah… kah kah kah..

woit…. parti gerombolan ini dah jadi parti 200 ringgit…. kah kah kah…. ciput…ciput.. ciput… ciput…..

woit… ni macam tangkap polis kerna ambil 20 ringgit kerana tak ada road tax…. Kah kah kah




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yg bagi rasuah ni bukan yg minta pilih dia. so juak2 yg konon nak suap perwakilan ni dapat duit dari sape? aku ning ala pikir arahan sape dan duit sape dia guna? mustahil duit poket dia.....bpr dok kejo bilis yg jerung tak ambil pusing......mai pi mai pi tang tu aje laaa...tipu rakyat 4eva

rozali53uk berkata...

Kununnya kuno punya cara rasuah ciput-ciput ,tapi yang merasuah ni mesti agen zionis punya kontek dengan mafia korap kalau boleh kalu bos menang gerombolan senang kayo den
pastiii banyak masyuuuk, bingaii bos-bos tengah lemas kalah perang diKT kepala pusing minyak tak boleh turun lagi, lepaih raya ni harga gula boleh naik lagi maklum rakyat banyak yang kena kencing maneh kurangkan guno gula...satu lagi ikan kito dah tak ado mano poi ae...fenin!mat kantoi

cerek itam berkata...

parti gerombolan dah jadi parti 200 ringgit.macam kedai 2.00 ringgit,macam2 ada, x der kualiti...mak bapak gerombolan,anak pr-cool tak bro...ha..ha..

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah !
Abis le orang kuat Ali Ketam kena tangkap. Takkan Ali Ketam duk diam je, tak nak komen apa-apa ttg hal ni ke ? Komen le sikit Ali Ketam Oii ...
Ada ati nak jadi TPM ...
Kah..kah..kah

- Jebat Moden