Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Januari 2009

TINDAKAN AKAN DIAMBIL JIKA SOROK GULA – SHAHRIR - bernama


PUTRAJAYA 21 Jan. - Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna akan mengambil tindakan terhadap mana-mana pihak yang cuba menyorok bekalan gula dengan tujuan untuk mengaut keuntungan berlebihan.

Menterinya Datuk Shahrir Abdul Samad berkata pada masa ini, bahagian penguatkuasa kementerian memantau di semua peringkat membabitkan peruncit, pemborong dan pengeluar bagi menjamin bekalan itu tidak berkurangan.



kah kah kah….. munkee ni dah alih taktik…. kah kah kah… selalunya dia akan cakap gula di malaysia lebih murah dari yang dijual di switzerland…. kah kah kah…

woit…. munkeee…yang bagi tahu lebih awal pasal apa…. ngggoook…. Kah kah kah

woit…. munkeee…. bukan hal suruk gula…. yang orang ramai bnak harga murah…. kah kah kah…. janganlah nak bodoh kan pengguna…. janganlaaa nak tipu melayu… kah kah kah…..jangan nak alih alih agenda….. sorok ini hanya trik nak aleh perhatian orang ramai…. nak bagi orang ramai marah pada penjual…. kah kah kah…

woit…. carilaaa taktik baru…. kalau pun nak menipu…. kah kah kah



3 ulasan:

SH4T1M1 berkata...

bro...
senang je kalo nk bg harga gula turun @ menten dgn harga skang ni...
tunggu sorang YB meninggal... konfem puak gerombolan mula kelam kabut... nk amik hati pengundi... nnk beli jiwa pangundi... then isteri rosmah akan amik alih sume anouncement... dia akan ckp "our economy is strong, so harga gula xkan naik"...

Tanpa Nama berkata...

aku sokong SH4T1M1. Meh la kita ramai2 doa, ada kematian bersiri adun gerombolan. mintak2 isteri rosmah punya turn plak. senang sikit minah monggol nak kautim dengan dia ni kat sana tu.

Tanpa Nama berkata...

bro aku nak kongsi 2 kesah benar. jangan siarkan ulasan ni. aku rapat dengan sorang ustaz dari indonesia. dia ni dalam setahun 2,3kali datang kl untuk ubatkan orang. dia kenal ramai vvip termasok bik mama sebab kawan bik mama pernah ada kes yang menggemparkan negara & ustaz ni yang tolong. dalam 2 bulan yang lepas bik mama kol ustaz ni mintak tolong ustaz buatkan beliau telepas dari tuduhan bunuh altantuya. dia nak bayar 5k tapi ustaz ni menolak dengan cara baik. c pidah plak mintak ustaz buat dia menang bertanding ketua wanita, kalahkan shahrizat, ni pun ustaz tu tak layan sebab dia lebih suka tolong orang2 susah & golongan biasa. memang dunia gerombolan ni dunia keparat.