Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Februari 2009

HOT HOT HOT !!! LAGI BERITA DARI HOLLYWOOD !!!




LAPORAN SPRM TERHADAP ZAMBRY – Mkini



Satu laporan dibuat kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap Menteri Besar Perak, Datuk Dr Zamby Abd Kadir hari ini.

Laporan tersebut dibuat di Ipoh pada jam 11 pagi tadi, oleh pemimpin DAP yang menuduh menteri besar itu menyalahguna kuasanya dengan melantik tiga orang penasihat yang bertaraf exco.

Menurut Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming, setiap penasihat tersebut akan menerima gaji sebanyak RM240,000 setahun.

Jumlah tersebut termasuk gaji bulanan RM15,000, elauan percutian (RM20,000), sebuah kereta berserta pemandu, elaun bayaran bil bulanan (RM1,000), elaun pakaian bulanan (RM3,500) dan lesen untuk memiliki senjatapi.

Bagi jumlah keseluruhannya, kerajaan negeri akan berbelanja sebanyak RM720,000 setiap tahun untuk membayar gaji dan elaun tiga penasihat tersebut.

"Tidak terdapat sebarang peruntukan dalam perlembagaan negeri Perak yang membenarkan pelantikan seumpama itu dibuat dan ia adalah wang rakyat," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan tersebut.


kah kah kah… INI LAGI BEST…BUAT UNDANG- UNDANG SENDIRI..kah kah kah

woit… INI BARU BETUL BETUL SULTAN…. kah kah kah

kah kah kah… BERAJA DI MATA BESULTAN KE BANK… kah kah kah

kah kah kah…. BARU MASUK KANDANG DAH MULA MENGEBAS…kah kah kah

woit.. MANA DIA LEMBU MAT EZAM YANG SUKA MELEMBU TU?... kah kah kah

kah kah kah…. LEMBU LEMBU GERAK YANG TIDAK BERGERAK GERAK ….kah kah kah




10 ulasan:

TiadaLagiSistemGilirRajaDiPerak berkata...

Saudara Hisham,

Masa Zambry lantik exco-exco untuk Kerajaan Haramnya yang Azlan Shah suka sangat tu, dia kata dia sengaja tak lantik 4 atau 5 exco lagi sebab nak jadikan jawatan-jawatan itu sebagai dorongan kepada Adun-Adun PR untuk lompat parti.

Bukankah ini rasuah?

Tolong jangan siarkan komen saya.

Tolong sampaikan pada pimpinan PR untuk jadikan ini senjata untuk jatuhkan Zambry dan Kerajaan Haram BN di Perak jika ia berlaku.

Boleh dedah pada masa sesuai. Jangan dedah sekarang!

Mohd berkata...

Apabila kaduk naik junjung.. tak dak pa lagi yang nak disanjung.. skrg perjleaskan pd rakyat kenapa kena katakan TIDAK pd BN...

fredo berkata...

mmg sial!

Tanpa Nama berkata...

EZAM mana u sekarang?Tak ada lagi kes rasuah ke? Atau u pun dah rasa u punya ummp orang atau u sendiri rasa tak ada ong lagilah. Kalu tidak boleh tengok u di tv dengan mulut berkumat-kumit dan menyusun air liur basi dibibir atau lidah u terjeli-jeli terkeluar bagaikan mencari PERHATIAN!

syauqie berkata...

Salam Bang Isham,

Mana ada LEMBU GERAK yang berani bising. Semua dah buta mata dan hati. Lembu gerak dah nak pergi ke UTARA pulak.

Memang S&%L.....

Tanpa Nama berkata...

Masa sambutan Tahun Baru Cina - RM30,000-00, Masa Thaipusam RM100 ribu.. Gaji Tuan2 Penasihat RM750 ribu.. Baru seminggu mamak ni jadi MB.. MB Haram lak tuh...

Tanpa Nama berkata...

salam bro, wa tengok lu punya blog dah ada gerombolan yang berminat la bro, tapi masih main acah2 je lagik kahkahkahkah.... kahkahkahkah....
diorang tgh pomote n panggil kawan2 dorang naik bas bayor 5 ringgit ngan nasik bungkus tuk serang ko punya blog kahkahkahkahkah.....kahkahkahkah
lepas ni rami la komen dari mat gerombolan, ko jgn terpengaruh sudey, kalo x ko jadi mat gerombolan x la jugak kahkahkahkahkah.... apa punya turrr la gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

dasar mb haram.... semua haram...haram jadah....arghhhhhhh

Cikli berkata...

ezam macam kacang menglembu lupakan lembu

kakakakakakh

Ezam - Susuk Hina Menjadi Manusia berkata...

Ezam?

Budak poyo yg minum kahak Najib tu nak memerangi rasuah?

Ezam hey!...Tawaran jawatan Exco by Zamry kepada Adun2 PR tu bukan rasuah ke?

Kot ye pun merajuk sebab Anwar kata perangai kamu mcm budak2 kecik, janganlah berlakon nak melawan rasuah yg kononnya dibuat oleh parti2 dlm PR.

Ini dah clear UMNO tawarkan rasuah ni ko tak nampak jugak? Ke dah mamai? Banyak sgt minum kahak Najib?

SPRM! Tunggu apa lagi? Nak berlakon jugak mcm Ezam? Tak ingat mati ke?