Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Februari 2009

SAYA TIDAK TERLIBAT DALAM POLITIK – HARUSSANI – malayau


IPOH 11 Feb. – Mufti Perak, Datuk Seri Harussani Zakaria berkata, beliau belum terfikir untuk terlibat dalam politik dan menjadi calon pilihan raya kecil kerusi Parlimen Bukit Gantang.

Katanya, buat masa ini, beliau lebih selesa dengan jawatan yang disandangnya itu.

“Saya tidak terlibat dengan politik, minta maaf lah,” katanya ketawa kecil ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.



kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah…

kah kah kah… POLITIK ?.... kah kah kah

kah kah kah… TAK TEDRLIBAT???.... kah kah kah



7 ulasan:

zack berkata...

Kena percaya ni...sebab mufti yang kata ....tapi bila kenyataan dikeluarkan dalam utusan melayau maka kita kena fahamlah bahawa jika kata tidak maka jawapannya ialah betul....dan jika betul maka dia tak buatlah...fikir2 dan timbang2lah wahai rakyat sekelian...!!!!

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..kah..
Mufti Gerombolan...
Woi Tok Mufti..Kalu lu berani bertanding la...

Ini La Barua Sultan Dan Mat Gelap Mamak...Kah..Kah..Kah...
Dah Dapat Gelaran Baru... seronok la.. Jilat kuat ni...

Tanpa Nama berkata...

"saya tak terlibat dalam politik kerana saya makan gaji dengan kerajaan" Kerja saya mengepalai semua upacara 'agama' kerjaan seperti baca yasin,doa selamat,tahlil, tengok anak bulan, khutbah sana sini mengajar supaya jangan oarang Islam mudah menerima fikiran baru. Politik-politik bukan kerja saya. ITU DIA PERANAN MUFTI, SAYA IKUT SUNNAH WAL JAMAAH

Tanpa Nama berkata...

tak terlibat tapi sesekali hati terusik juga... macam awex ditackle pakwe handsome... taknak taknak... dalam hati 'Handsome juga mamat nih'...

tak ke lama-lama melayan jugak...hehheh

kah kah kah kah....pinjan tuan tukar tube punya gaya ketawa.... :)

Abuarif berkata...

Saya tak faham kata-kata Harussani ni.Benarkah ia tidak terlibat dengan politik?Hanya orang mati saja tak terlibat dengan politik.Yang dia duduk urus pejabat mufti tu apa?Jangan silap cakap.Orang yang ada pangkat kena hati-hati bila bercakap.Macam setengah penceramah ugama bila nak hentam orang Tabligh,mereka akan kata JANGAN ASYIK NAK BERIBADAT SAJA,TINGGAL ANAK BINI.Orang macam ni memang tak faham apa itu Ibadat samalah dengan Harussani cakap dia tak terlibat dengan politik.

yon75 berkata...

yg tahun lps...lps PRU 12..bukan katok mufti dah mengaku pegi call/jumpa nik aziz suruh pas bergabung kat perak dgn umno brntuk kerajaan melayu tu.apa story!!!..bkn ka itu terlibat dgn politik tok mufti oooi.....????

kucingsiam berkata...

meow~

kucingsiam lebih berselera membaca tulisan bekas mufti perlis...

kah kah kah cayalah lu tak terlibat dengan gerombolan kah kah kah cayalah