Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Februari 2009

SAMAN - JUMAAT ESOK 13 FEBUARI 2009 – JAM 11.00 PAGI DI MAHKAMAH TINGGI KUALA LUMPUR



Menteri Besar Perak Saudara Nizar Jamaluddin akan datang ke Kuala Lumpur Jumaat pagi.

Saudara Nizar akan pergi ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada jam 11.00 pagi.

Beliau akan menyaman kerajaan Perak yang baru ditubuhkan sebagai kerajaan yang tidak sah di segi undang-undang.

Beliau akan mengajukan permohonan mahkamah untuk megistiharkan Kerajaan Barisan Nasional di Perak sebagai kerajaan haram.

Beliau juga akan memmohon kepada mahkamah untuk mengistiharkan bahawa Kerajaan Pakatan Rakyat adalah kerajaan yang sah di segi undang –undang di perak.

Beliau menjemput semua rakyat datang bersama ke Mahkamah Tinggi untuk menyaksikan beliau menyampaikan saman.

Orang ramai yang di jemput datang diminta bertata tertib sepanjang masa.




11 ulasan:

fredo berkata...

heee....

anak haram, kerajaan haram, tanah haram, duit haram dan mcm2 haram lg.. mmg da mainan diaorg kn.. da sebati da pon..

kami rakyat da paham sgt da..


/ps: esok sure jln jem.. byk 'anjing haram' buat roadblock.. khahkakahkahk

kami da tau sgt da..!!! wekk!!!

TS Malaya berkata...

Saman Yeop,jangan tak saman.Yang pentng lawan tetap lawan.

Tanpa Nama berkata...

fru ado tak esok!! den compom poie..

shamil berkata...

http://users3.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g35-01449-64&m=all&p=1

buku pelawat mufti perak !! hang hentam je la !! hahaha nak ag bez wat cm kat sultan !!
aku xgalakkan erk !! aku bkn menghasut !! hahahah

Tanpa Nama berkata...

Apela roadblock dogblock la... kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

adakan hartal di perak

revrie berkata...

muga2 yang benar akan terserlah. Amin.

Moh2 lihat blog saya. Sekadar bahan bacaan ringan.

http://reveriemalaya.blogspot.com/

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..Kah...
Kepada Rakyat Perak,
nanti pada 19 April ni Hari jadi Sultan kita semua pakat Hadiahkan Kasut Buruk kepada Sultan.

Semua warga Perak dan Ipoh & Kuala Kangsar kalau lalu depan Istana Kinta Atau Istana Bukit Chandan nanti buang je kasut buruk anda depan pintu Istana. Kalau ada sampah sarap lagi bagus, buang sekali depan tu..

Bagi busuk sikit Istana Kinta & Istana Iskandariah Bukit Chandan, sebagai simbolik protes dan menunjukkan tahap ketidak percayaan kepada sultan..

Mula sekarang kumpul kasut buruk Anda dan mula longgokkan depan pintu istana. Semua Bendera gantung separuh je.. Buat macam raja dah mampos..

Kah..Kah..Kah..
Apa punya Raja daaa...

Tanpa Nama berkata...

kalau dah semua haram dah kira cam israel lah ni.israel pun tubuh negara haram gak.a

Tuah Kilau berkata...

giler aghh.. dogblock merata2 hari nih, samapai aku nak pi opis pun sangkut nih..

nyusahkan betul!
(tak tau le sape nyusah sape... )

aku rasa, kalau takde halang-halang.. jalan aku lancar jer.. takut sangat ke diorang nih?

Keliwon berkata...

Jom Baling Kasut Buruk!!!