Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 Februari 2009

YANG MANA SATU ?



kah kah kah.... YANG MANA SATU YANG MENYAMAR JADI MENTERI BESAR NI ?....kah kah kah

kah kah kah... YANG KIRI KE ... YANG KANAN...kah kah kah...

( gambar di pungut dari laman Malaysian Insider )



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yg menyibuk org pahang nak jadi mb perak apasal?

shamil berkata...

aku rasa dua-dua kot...hahahaha

tok iskandar berkata...

Kedengaran angin bertiup kencang ketiga ADUN Bebas berkira-kira hendak menyertai semula Pakatan Rakyat walaupun telah dinafikan dengan sekeras-kerasnya oleh perompak Demokrasi Perak @ Najib.

Jika ini berlaku,amarah Pak Lah terhadap najib akan sampai ke kemuncaknya setelah sebelum ini telah sampai ke pengetahuannya kem najib sedang bertindak memancung hulubalang-hulubalang Khairi iaitu Wan Farid dan Norza Zakaria.

Prestasi Najib sebagai pembantu kanan Pak Lah juga tidaklah membanggakan dengan pelan pemulihan ekonomi yang agak perlahan menyaksikan 10 ribu rakyat Malaysia kehilangan kerja ketika ini.

Apa yang Najib lakukan ialah membeli 3 ADUN Pakatan Rakyat di Perak untuk melompat parti untuk merampas kuasa pemerintahan negeri Perak

Sebagai jeneral UMNO di dalam PRU12,PRK Permatang Pauh dan PRK Kuala Terengganu,kekalahan hatrik tersebut lebih mengecewakan hati Pak Lah.

Kemelut politik di Perak sebenarnya akan menjerat najib.Ketika itu Pak Lah lepas tangan dan menyalahkan Najib sebagai kambing hitam.Percaturan politiknya akan mengakibatkannya kehilangan jawatan di dalam kabinet dan parti.Ringkasnya,habislah harapan aku nak jadi PM.

biasalah UMNO,dari dulu,kini dan mungkin selama-lamanya akal cetek.Matlamat yang dirancang dengan apa cara sekalipun mesti terlaksana sedangkan kesan atau impak kepada negara dan rakyat tidak diambil peduli.

Rampasan kuasa di Perak mengakibatkan pelabur asing mula hilang kepercayaan terhadap kerajaan UMNO-BN yang memerintah Malaysia.tidak berapa lama lagi dijangkakan akan berlaku kejatuhan di dalam BSKL dan peningkatan di dalam pengangguran.

itulah Najib....aku dah cakap,jangan percaya sangat dengan penasihat kau tu.lain kali belajar kat overseas biar sampai habis.jangan beli degree.

Dunia kini melihat najib seperti adik kembar tak seiras Mugabe yang menjadi lanun merompak demokrasi di Perak untuk kepentingan peribadi.

segala kebobrokan dan kebejatan najib kini boleh dilayari di wikipedia,kamus online tersohor di dunia.korang klik je nama Najib kat google atau klil wikipedia kat google.lepas tu taip nama najib.

Kiamat politik najib makin hampir dan khairi sedang mengintai peluang untuk membalas dendam.
Lain kali jangan gelojoh sangat,akibatnya kau hilang jawatan

MahadeyBersiong berkata...

woi! nak order teh tarik pun kena salam dulu? kerek mapley ni.

CKGord berkata...

Oi...MB tu mana satu... dua dua pun india.

hantu obama di perak berkata...

isham...kau jgn perasan putih sangat lah...hahahaaha kau pun mula-mula aku tgk dulu ingatkan mat bangla mana tgh tunggu lrt kat pasar seni hahahaha

tunggu lah nanti...MB baru ni cucuk botox gak macam wak botox kat selangor hahahaha...kasi cerah sikit kulit muka...hahaaha

lepas tu lagu anthem Perak pakai lagu mikael jackson - black or white hahahaha

Berita Yg Tak Kluar Kat Berita Hairan berkata...

Senarai pemimpin UMNO yang kutuk lompat melompat parti yang skrg duk menyorok seyap senyap

Tanpa Nama berkata...

lepaih ni org india leh sokong umno sbb depa amik orang depa jd mbh(menteri besar haram)

kutucyber berkata...

Aku nak hantaq dekat Zamri pemutih kulit satu lori. Bukan sapu Zamri, hang mandi terus dengan pemutih kulit lepas tu tonyoh kuat-kuat pasti putih melepak.

Tapi yang bawah pusat tu, jangan tonyoh nanti melecet marah mak datin.

Tanpa Nama berkata...

Itu bayang-bayang MB Nizar laa.. gelap jer aku tgk..

Tanpa Nama berkata...

isyam...sedapnye ko kutuk mamat tu hitam mcm perasan ko tu putih.aku cadangkan ko pun kene cucuk botox kat bontot mcm mamat tempe kat selangor tu... kah kah kah.....kah kah kuii kuiii

Tanpa Nama berkata...

Kah,kah,kah... BN terpaksa pilih yg gelab sikit sebagai simbolik mewakili kaum India. Kan exco mereka tiada india. Hahahahaa.sebab tu dlm ucaapan kata kerajaan mewakili semua kaum,hahahaha.

UMNO sarkas berkata...

yg gelap sket tu anak sedara mahafiraun madey ker? haha... mesti kaki belit n kaki betina... tgk mata pun dah tahu...
najib ni mungkin kene main dgn pak lah kot nanti kawe rase, yelah bulan depan dah bulan march, takkan pak lah nak lepas jawatan PM kot... najib klu jadi PM kawe cabut lari dulu... takut malaysia kene tsunami macam acheh... hahaha