Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Mac 2009

BERGELAWAK !!! APA YANG AKHBAR TAK LAPOR – malaysian insider


All of a sudden from the sidelines, several groups started chanting “Rasuah! Rasuah! Rasuah!”


Believed to be the disenchanted cheerleaders of Mukhriz, they quickly surged from all directions towards one corner of the hall to confront the Khairy faction.

From above, the entire floor looked like a fight between two colonies of fire ants.

The two factions surged towards each other. There was lots of pushing and shoving and more accusations of bribery flung at each other in strident voices.

No punches were thrown ... yet. But it looked as if it could possibly end in bloody noses and black eyes if the clash continued.

It took another quarter of an hour for the uniformed police to move in and break up the battle between both camps.

It seemed an uphill task. As police attempted to restore order, more of Khairy’s jeerleaders joined the fray, adding fuel to fire.

Mukhriz’s side began hurling a litany of accusations at Khairy, calling him a “Cheat!” and of carrying out a "bribery campaign” even as Khairy’s victory speech continued in the background, broadcast through the giant screen.

It took a long while but finally the police appeared to have muscled order back on the scene. At least three men were escorted out. But the atmosphere inside the concourse remained painfully tense.



kah kah kah….. MACAM KERENGA GADUH …. kah kah kah…

kah kah kah… KERENGA REBUT BANGKAI… kah kah kah…

kah kah kah... POLIS PUN DATANG!..INI GADUH BESAR !!.. kah kah kah...

woit…. TAK ADE PULAK MEDIA MELAYU YANG LAPOR…OOOO…. kah kah kah

kah kah kah…..MEREKA MOGOK… MEREKA PIKET… PATUTLAH… kah kah kah



16 ulasan:

fredo berkata...

media tidooooooooooooo

sekera berkata...

Semua kena faham kenapa KJ dimenangkan. Apabila dilihat tindakan lembaga disiplin yang hanya memberi amaran sahaja kepada KJ, sedangkan Umno melaungkan anti politik wang sudah cukup memberi gambaran tentang sesuatu yang tidak kena dengan tindakan tersebut.

Tetapi meloloskan KJ kejawatn Ketua Pemuda mempunyai Matlamat yang lebih besar.

Sebenarnya Abdullah tidak mahu menyerahkan kuasanya kecuali KJ mendapat tempat didalam Umno. Untuk memastikan peralihan kuasa yang lancar, Jawatan ketua pemuda terpaksa dikorbankan kepada perasuah tegar ini.

Dan dengan ini, Abdullah lebih "terpaksa rela" menyerahkan kuasa dan najib dapat mengelakkan abdullah daripada berpakat dengan Anwar Ibrahim dan kekal PM.

Sebaik saja menjadi presiden Umno dan lebih penting Perdana Menteri, Najib perlu terus bertindak dengan meminggirkan KJ dan konco-konconya (boleh dilihat dalam rakaman semasa KJ diistihar menang) dari sebarang jawatan yang boleh menghasilkan wang.


Sabarlah, setiap sesuatu itu, ada hikmahnya, yang jauh lebih besar.

Fa-T berkata...

ahaha tergelak aku..

Tok Uban berkata...

Apa??????....

Penyokong Mukhriz buat kecoh?....kahkahkah

Tak lama tuuu....nanti bila dah masyuk banyakkkkk....hi..hi..bye..bye lah kat mukhriz...tak kan lah tak tahu perangai orang umno...betul tak sham?

bozzobattousai berkata...

memang penipu si KJ tuh. Amende kira sampai 3 kali? Kat rembau dulu pon sama. Tipu....

keylee daud berkata...

ada madu kekekekeke...manisnya....kekekeke..likatnya
hehehe...hirup2/

GABAN_KUSUT berkata...

yeah.. da gangstar kampong was fight!! come on!! become da idiot fight for spastic mukhriz n khairy.. haha.. fight for ur right.. pekembar punk rockers.. must be chaos.. haha..

Tanpa Nama berkata...

Kalau gado mesti Mukhriz menang sebab masa KJ Mawas nak tarik rambut tak dapat ... Mukhriz Kojak ..
Malam nie Mukhriz balik rumah beradu gurindam bawah ketiak Mahadey sambil makan roti apanama

Tanpa Nama berkata...

"hello FRU .. ada kerengge gaduh kat PWTC"

"Hello ! hello !"

kata computer

"maaf talian yang anda panggil tiada dalam perkhidmatan. FRU pergi ke utara sebok jaga ladang"

- rentakjari -

jebatderhaka berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Khun Pana aka johanssm berkata...

Mesti best ponya...
Bahan ber mutu tinggi dari umno...
Ini mesti 5 Star ponya rating...
Video sesuai untuk YouTube dan YouPorn...

utusan tak lapor...sebab mogok
berita hairan tak lapor...sebab "tak nampak"
Setar tak lapor ...sebab dah terima sampul surat puteh yang tebal

Karang kite paham kenapa belogers dan Malaysiakini tak di benarkan masok.
Tak nak rakyat nampak budaya melayu..tak nak rakyat nampak cara islam yang di junjung oleh Perkembar

nmjnh berkata...

u r damned right dude..
not even a single BN media pointed out this clash
no wonder they dont want malaysiakini reporter to cover the event in the first place... kakakakakaka

here are some photos of the clash
http://globalbreakingnews.blogspot.com/2009/03/kj-and-mukhriz-supporters-clashed.html

mangchikla berkata...

weih, ade youtube ke insiden ni? syiokkk oooo macam anak anak aku gaduh je, main tolak tolah bahu la, tak show la akakakaakkakaka

M.H.A Hamzah berkata...

hehe....gadoh..gadoh..jgn x gadoh...

Pa Alif Lam Ya berkata...

UTUSAN,TV3,RTM media anjing,babi,setan bodoh,benak,anak haram,pelacur,firaun

Tanpa Nama berkata...

pagi tadi aku singgah kedai kopi beli nasi sebelum masuk kerja, aku tengok ada iklan kopi janda(kj), kopi tu wat iklah, 'kopi janda, bang,bukan nak menggoda, cumanak berniaga' dan iklan tu terpapar wajah wanita gemuk bertudung muka sebijik mcm wanita umno