Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Mac 2009

BILA KJ DIBERITAKAN MENANG – malaysian insider


Bila Khairy Jamaluddin di istiharkan menang penyokong Mukhriz naik bengang.

Merea menuduh Khairy main duit beli undi.

Susana tengang lalu penyokog Khairy dan penyokong Mukhriz bertembuk.

Akhirnya polis datang untuk melerai.


(The tension became literally tangible as after the results were announced, supporters of Khairy and Mukhriz clashed.)

(The latter's group accused Khairy of bribery and cheating but police stepped in to break up the scuffle.)


kah kah kah….MESTI TAK ADA AKHBAR LAPOR… kah kah kah..

woit… KALAU TAK ADA BERITA DARI INTERNET SAMPAI MAMPUS KITA TAK TAHU…. kah kah kah…

kah kah kah... GADUH JANGAN TAK GADUH.... kah kah kah..



35 ulasan:

MAHATHIR MUDAH LUPA berkata...

GADUH jgn TAK GADUH... UMNO runtuh dari dalam... Doa2 orang kampung teraniaya merasa hadiah dari FRU termakbul agaknya... BERITA TERBAIK!!! Ambo nak wat solat SYUKUR... Camne ek?

Slumdog Billionaire berkata...

Aha! Sesama sendiri bertumbuk. Mereka sudah ke titik akhir garisan kehancuran!

Baginda Reformasi berkata...

aku comment leh x?

kire nye politik wang yang dimaksudkan oleh ahli displin UMNO hampeh ('adUh') hari tu, KJ ni merasuah 304 orang la kan... camtu la kirenyekan... sebab ade 304 ekor kaldai... tapi 'adUh' haritu kate die nye rasuah sikit je...

cube kite kire ramai2 ye...berape yang dimaksudkan dengan sikit tu..

katelah habis kedekut piang si-KJ ni, dia blanje 304 orang ni minum teh tarik, maknenye KJ nye rasuah dah 304 hengget(itupun kalau segelas singgit), agak banyak gak tu (boleh beli susu budak tu)... tapi takkan teh saje kut... katelah paling koman pun ade roti canai...

So katalah total sorang makan rasuah ni rm3.00... maka 3.00x304kaldai=912hengget... uiyoo... 912.00hengget tu.. (dapat le bayar kete 3 bulan)

tambah rokok penanggar lagi.. dunhill-14 le senang kire dan bergaye sikit.. (6.50+3.00)x304kaldai=2888.00hengget..
tapi kalau orang malaysia ni takat rasuah minum+makan+rokok takde maknenye.. abis klu da pas makan nak balik cemane? yedak?

kate la KJ yg baik hati ni bagi lg duit poket atau angpau atau sumbangan ikhlas setulus hati untuk buat duit tambang balik, kurang2 klu nak jd pemuda UMNO (jwtn besar nih) kenele bagi sorang 1000(habis busuk da ni)... dah brape dah tu? (304x1000)+2888=RM306,888.00...

ish-ish... banyak tu.. setaun gaji aku pun tak dapat camtu... tapi ape leh buat 'adUh' kate 306,888.00 hengget ni amaunt sikit je, boleh bertanding lagi belum kire rasuah lagi, bagi amaran cukupla...

ini bukan malaysia BOLEH tapi malaysia BODOH.. bukan aku kate orang australia yg kate.. hehhe..

hmm.. abeh koman pun rm306,888 abis.. kalau minum kat coffe bean? ade kot 1,000,000.00 baru kire banyak kut bg 'adUh'?

sydeen berkata...

Orang yr telah disahkan perasuah telah menerajui pemuda........ kah..kah..kah apa sudah jadi ni bijan woi

Tanpa Nama berkata...

arggghhh!!!
aku benci kj!!!!!

akira8047 berkata...

ketua pemuda.... ketua perasuah...
ketua perasuah.... ketua pemuda...
mat rempit jadi ketua pemuda....
najib pening... sakit kepala...
che det ada loya-loya...
kah..kah..kah

cerek itam berkata...

arakian alkisahhhhh...
pabila cukup haulnyer,bersidang lah gerombolan romeo-romeo bagi mempersembahan pertunjukan sarkas tahunan,cuma tahun ini tahun korbau,sarkas mesti lebih fantastik dan erotik..
masalah timbul kerana sepasang pedang 'ala2 pedang dark vader'lambang kebanggaan romeo tak cukup sifatnya kerana telah digunakan untuk menikam koran 'haramkah' dan kemungilan'.
bermesyuaratlah seluruh kepala2 cabang gerombolan ahli romeo.
selepas bermesyuarat dan selepas menyanyikan lagu warisan,mereka secara konsesus memutuskan lambang barunya mengantikan pedang dark vader.bapak presiden baru mengumumkan pedang pencak warisan yang dibawa oleh mantan kepala orang muda akan menjadi lambang baru mengantikan pedang dark vader.dan jeng..jeng..jeng..(pinjam TT)..pedang yang lagi satu akan mengunakan pedang mantan kepala orang muda itu sendiri yang masyhur seantero dunia kerana pedangnya ala2 "fr*** of ****"nyer.awwww...ngeri...
tersenyum malu kepala kaum hawa yang baru membayangkan sarkas tahun ini yang lebih erotik ....wasalamu wasalammm...

SUKJ berkata...

Bro,

kihkihkih...AWAT MUKHRIZ N KHIR TOWER TU TAK BRIBE KA....kihkihkih

kihkihkih....KALAU KJ SEMUANYA TAK KENA...kihkihkih....AWAT MAHATHIR BELIT TU SAJA KA YANG BAGUS.

kihkihkih...AKU TUNGGU APA SI BELIT TU NAK KOMEN LEPAS NI...

pemandu teksi berkata...

yup..memamg betul pun KJ main duit beli undi. Jawatankuasa Displin UMNO kan telah mendapati KJ bersalah tapi cuma diberi amaran je..Bengong.! Ali Ketam kena banned tp menantu PM kena warning jer..! Naper tak runtuh je Bangunan PWTC tu semasa persidangan ni..? biar mampos semua para celaka2 umno ni..!

Tanpa Nama berkata...

Takdak polis mai semboq ayaq ka???

RahimiA berkata...

ITULAH BILA KETUA SEGALA KETUA
TERPILIH MENJADI KETUA...
TAK TAULAH APA NAK JADI MALAYA
SELEPAS NI...
BESEDIA LAH LA KITA PEMUDA PR
UTK MENGHADAPI PUAK2 NI...
DGR KATA DIA NAK TEMPUR PR DLM
PILIHANRAYA KECIK NI...

Tanpa Nama berkata...

tugas menguburkan umno di teruskan.
kah kah kah !

syoknye !

- rentakjari -

peja!! berkata...

betul tu bro.... gua layan gak siaran langsung tu semalam kat astro awani..... sambil2 dgr ulasan perantara ngan panel2 dia.... aku setuju sgt dgn panel Anis tu.... org yang popular jadi pilihan bukannya org yang berpelajaran / berakidah.... macam mana melayu tidak akan ditipu....

Wahai penduduk2 kampung tualan 3..!!! kumpulkan senjata mu.... bersiap sedia ancaman KJ....
Habis lah duit petronas lepas nie..... huhuhu...

jebatderhaka berkata...

wah kah kah kah....

kahiry menang???

wah kah kah kah...

lembu- lembu mukhiz panas....

ajak gaduh???

waah kah kah...

kan lidah pendek kata jgn gaduh- gaduh..terima kekalahan dengan ati terbuka...nie apsal ada yang tak puas ati nie???

karipap busuk puteri umno berkata...

wa,ka,ka,ka tumbuk jangan tak tumbuk,maki jangan tak maki,kita tunggu UMNO pecah belah pas tu kita attack sampai dia orang pupus atas bumi.haram jadah punya umno ni lah contoh orang-orang gila kuasa dari kepala besar dari kuncu-kuncu semua bodohkan rakyat malaysia dan bodohkan bangsa sendir."MAMPOS KAU UMNO".puteri umno contoh perempuan melayu tak de budaya dan maruah.semalam masa aku tengok sikit pengumuman keputasan puteri umno,bukan main doi orang berpakaian ala artist dan tak malu jerit-jerit macam beruk betina nk mengawan.kah,kah,kah.

Mamai berkata...

biar siapa pun yang menang kat dalam umno tu mereka sebenarnya dah lama kalah......

Hamba berkata...

mamak Madey apamacam??? Kempen roti kari dah tak lake ke??? Roti kerala Mukhriz tak laku sampai boleh kalah undi dgn tempe Khirto! Mukhriz tercorot!!! Kah..kah..kah...satu tebongkang satu terkangkang...Yang menang pakai pedang sebab keris dah kena tendang....

AnakPkn berkata...

Apa gunanya UMNO buat pemilihan dimulakan dgn undi2 akar umbi dan perwakilan yg buat keputusan siapa yg akan diundi tanpa mengira apa yg akar umbi mahu ? Dengan rasa sedih sy mengundi pembangkang dlm PRU lepas dan sy berharap akan kembali mengundi UMNO/BN dlm pilihanraya akan dtg. Tapi .... dgn kemenangan KJ ini, yg melambangkan keseluruhan UMNO masih utamakan kedudukan diri sendiri, saya terpaksa dengan hati yg lebih berat utk mengundi pembangkang sekali lagi. Apa nak buat ? PEMUDA UMNO nak mcm tu ....

AnakPkn berkata...

Apa gunanya UMNO buat pemilihan dimulakan dgn undi2 akar umbi dan perwakilan yg buat keputusan siapa yg akan diundi tanpa mengira apa yg akar umbi mahu ? Dengan rasa sedih sy mengundi pembangkang dlm PRU lepas dan sy berharap akan kembali mengundi UMNO/BN dlm pilihanraya akan dtg. Tapi .... dgn kemenangan KJ ini, yg melambangkan keseluruhan UMNO masih utamakan kedudukan diri sendiri, saya terpaksa dengan hati yg lebih berat utk mengundi pembangkang sekali lagi. Apa nak buat ? PEMUDA UMNO nak mcm tu ....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

biar benar tuan hisham?

tp smlm tgk mmg dorang mcm beruk terjerit2, terpeluk2 menyampah.. dah la cm buat party...

rasuahumno berkata...

ini berita bagus.. biarkan mereka menikam nikam sesama sendiri. kah kah kah..

AnakPkn berkata...

Apa gunanya UMNO buat pemilihan dimulakan dgn undi2 akar umbi dan perwakilan yg buat keputusan siapa yg akan diundi tanpa mengira apa yg akar umbi mahu ? Dengan rasa sedih sy mengundi pembangkang dlm PRU lepas dan sy berharap akan kembali mengundi UMNO/BN dlm pilihanraya akan dtg. Tapi .... dgn kemenangan KJ ini, yg melambangkan keseluruhan UMNO masih utamakan kedudukan diri sendiri, saya terpaksa dengan hati yg lebih berat utk mengundi pembangkang sekali lagi. Apa nak buat ? PEMUDA UMNO nak mcm tu ....

mangchikla berkata...

kah! kah! kah! madey dok melalak macam org gila , kunun cakap die org nak dgr. Anak sendri pon kalah. Duit mawit sama anak bapak

chekamala berkata...

brani akhbar penjilat UMNO lapor?

mau kena 'ban' ke?

Tanpa Nama berkata...

syiok gak kalau dapat tgk Isham gaduh.. "Dusyum, ami ko, auwww, dusyum auw, auwww ..sakitttt..dusyum"

PunkRock berkata...

kj bagi sorang rm berapa ek???5rat??1k rat???wakakakakaka..

kj aka korek jubor

Tanpa Nama berkata...

Anjing makan anjing, bagus ler tu! hau hau hau hau....

Tanpa Nama berkata...

sape nak gambar tengok dalam The Sun hari ni.

Teruna berkata...

Baru sat ni dgr PM (pak metua) dia cakap, memanglah ada org tak puas hati tapi berilah dia peluang dan sokong lah dia. senang je, kuasa perwakilan dah tamat, sekarang kuasa rakyat pulak. Mulakan dengan langkah di2bukit dan 1 batang.

Anak Damit berkata...

UMNO IS LOSER

fredo berkata...

hehe da agak da...

SL Chan berkata...

hancur sesama sendiri...

Nasirudin Anjud berkata...

Bro,

Menarik blog lu bro.
Tapi apasal takde pakai widget follower?
Kasi chance la kita nak follow.
Tq

PKR Negeri Sembilan berkata...

Umno tetap sama dahulu, kini dan selamanya...tak relevan utk orang muda seluruhnya kecuali utk org muda yg berjiwa nak kaya pantas....

BeEnd AMNO berkata...

ni la budaya UMNO...

bila-2 masa pun nak gaduh..

kejap gaduh dgn pembangkang...
kejap gaduh dgn member BN....
sekarang lagi shiok, gaduh dlm parti sendiri..

ni memang budaya umno...

tak gaduh boleh mati
tak gaduh badan gatal
tak gaduh tak ada chance

sekarang siapa yg mencetuskan kemarahan mereka..?
UMNO sendiri lo...
lagi nak tuduh bangsa/parti lain kurang ajar..

siapa yg kurang ajar sekali...

binatang pun tak ada selalu gaduh la...

ni gaduh semata-2 utk shiok saja.

siapa yg bangsat?
siapa yg patut dihina?

mati la malaysia...
dgn golongan bangsat ni...