Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Mac 2009

HELLO APA CERITA


BILA NAK NYANYI SELAMAT TINGGAL BUNGA KU?



Hello orang Muar apa cerita ?

Hello tengah hari makan di mana?

Ada bawa bekal Nasi Beriani Gam?




9 ulasan:

keylee daud berkata...

kekekke..beriani gam kambing...kekeke

kepanasan jirus air..kekekke

Acid Uric berkata...

Bro,
tekaan ko tentang orang Muar ni mungkin menjadi kenyataan. Nampak gaya nye, orang Pak Lah sudah menunjukan kekuatannya.
Orang Muar dah mula rasa panas. Orang Muar sedang menggunakan hikmat paksi tujuh lautan bersama-sama Orang Pekan utk mengalahkan Mike Tyson.
Kita nantikan malam ni. Sure banyak recount lagi..
Yang pasti, orang Kota Tinggi pasti gembira kerana ramai SB akan mengundinya, sapa tak undi dia, akan dikenakan ISA.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Nak cari NameWee dari muar buat lagu Rap?
Nak cari "munkee pokok" MP razali (P146) ?
Munkee ni cangkung di Jalan Kapas bangsar , ada pokok tingi.

Dan tahniah kepada Kera jantan (kj)kerana dapat jadi Munkee Muda
tahniah kepada sharisat dari pakistan dapat jadi munkee betina
Dan tahniah kepada najis dari turki dapat jadi Raja Munkee kelab perkembar.

cerek itam berkata...

kwang..kwang..kwang..mi no spik inglis..mi no spik inglis..mi no spik inglis..jom 'zoom gold coast'...
'orang muor' balik pagoh makan roti canai kosong hj seman ler...bye..bye..kalau tak pon makan durian kunyit.
aliff mim nun wau=sarkas.

Tanpa Nama berkata...

Mike Tyson sebagai pejuang Melayu sejati, yang mementingkan tatasusila dari tata-liberal akan memukul ketua kapitalis dari Muar dengan pukulan KO.

Hidup Tan Seri Dato Seri Pahlawan Melayu Utama Lagi Berbilang Mike Tyson, pejuang Melayu sejati dan penegak shariah di Malaysia yang juga anti-zionis, anti-kapitalis dan anti-sosialis

mosabit berkata...

ORANG MUO tu bertambah sembab mukanya kerana tak cukup tidur..lagi pun banyak sangat makan mi bandung dengan sate depan bus stand pagoh....kat bus stand pagoh tu terpampang pulak gambar dolah badwi ....ajer giler ko...

Tanpa Nama berkata...

I say, Bro....you suka kacau pengkid, apa kes? Pengkid tu pengkid Pagoh keras macam tayar lori! hau hau hau hau....mat Sembab pun mamat Pagoh takkan lesbo plak....hau hau hau hau

tajudin berkata...

orang muo semua sihat...

cerek itam berkata...

mosabit,ko cool.......campak jer mat sembab kt sungai muor.bior kena makan ular yang duk bawah pasor tuh.