Khamis, 26 Mac 2009

CARA MADEY AKAN BAWA BATU NISAN


Umno tidak akan berjaya melakukan perubahan dalaman jika mengambil pendekatan "order lama- cara mahafiraun" yang tidak disenangi masyarakat, termasuk menyekat kebebasan rakyat, kata Abdullah Badawi.

"Mereka mempercayai bahawa Umno akan kembali mencapai kemenangan jika kita kembali kepada cara lama – kepada order lama, dengan menyekat kebebasan warga - dengan menghalang warga dari menyuarakan kritikan.

"Mereka berpandangan bahawa Umno itu boleh terus berkuasa dan kekal kuat dengan kaedah menjaga kepentingan beberapa individu tertentu, dan memenuhi tuntutan-tuntutan kumpulan tertentu," Abdullah Badawi.

"Jika laluan lama itu yang dipilih, saya berpandangan bahawa kita telah memilih laluan yang salah; laluan yang membawa kita ke belakang.

"Saya bimbang laluan tersebut akan lebih mempercepatkan berakhirnya talian hayat Umno.



kah kah kah…. Ooooooo PATUT LAH FIRAUN KECIK KENA TENDANG !... kah kah kah



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HOW ARE YOU DR FRANKENMAMAK? SO SAD ABOUT YOUR SON GETTING KICKED ON THE BEHIND....MAYBE THIS TIME HE'LL QUIT AND TAKE UP ACTING AS IGOR, THE SLAVE OF DR FRANKENMAMAK!

Keylee Daud berkata...

hahahaha...pakai keranda kotak..kekekeke nak awek letak dalam piramid kakaka

Tanpa Nama berkata...

Mohd Taib mi no spik inglis akan menang timbalan presiden gerombolan... BAGUS!!!

.
Siaran Langsung Perhimpunan Agong UMNO

Tanpa Nama berkata...

Little Firaun kena tendang? hau hau hau hau....little firaun..hau hau hau hau

jebatderhaka berkata...

segenap penjuru arah di serang,

hati susah nak kalah perang,

mastermind panas jiwa mula bengang,

madey dan najib dah patah arang.

kah kah kah...

u so bad babe...

http://jebatderhaka0.blogspot.com

jebatderhaka berkata...

bile aku baca tajuk nie aku teringat masa aku sekolah menengah dulu, tak silap aku dalam 1992- 1994.heboh 1 kampung pasai kuwujudan hantu susu. lepas kul 12 malm ada aje umah penduduk kampung di ganggunye. Dia punya jalan keja camni..dia suka ketuk pintu belakang umah tiga kali...tuuk...tuuk..tuukk..
bile pintu di buka satu jelmaan orang bertudung putih dan kendong batu nesan....
dengan nada suara yang menyeramkan lembaga itu meminta segelas susu utk anaknye.semasa lembaga itu menyusukan anaknya la ramai penduduk pensan, histeria dan sesetengah kes ada yang gila...
bukan kerana kecomelan anak itu..tetapi apa yang menyebab mereka terkejut kerana apa yang di kendung oleh lembaga itu sebenarnya adalah batu nesan dari kuburan....sesetengah penduduk yang sempat melihat muke lembaga itu menyatakan ia seiras-iras wajah madey...
ada juga mengatakan lembaga itu sebenarnye anak puaka dari kubang pasu...
terlalu banyak kabar angin.....