Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Mac 2009

GEMPAR !!!! RANCANGAN UNTUK GAGALKAN NAJIB JADI PM ? - malaysianinsider


DI MAHKAMAH MANA ?


KUALA LUMPUR, March 3 –Several Umno members are expected to set in motion today moves to obtain a court injunction to block this months’s Umno general assembly.

Their ultimate aim: to block the ruling party endorsing Datuk Seri Najib Tun Razak as the Umno president and pave the way for Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi to stay on as prime minister.




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku sokong aku sokong....

Isteri Rosmah langsung tada kredibiliti jadi PM walaupun ada kelayakan. Baik bagi ku li jd PM.

amacam bro....

soulman berkata...

mahkamah kangaroo ? .. ke main wayang jer ..

Tanpa Nama berkata...

Saya menyokong 100%.
Terlepas daripada mulut harimau masuk ke dalam mulut buaya.

fredo berkata...

najib?

my assssssSsss!!

Tanpa Nama berkata...

kaki burit mana buleh....nak sambung legasi Rahim tambi chik pulak dah...sama laa dgn jamaludin jarjis...pervert laaa kau org ni...UMNO DAH JADI AGAMA MELAYU YANG BODO DAN DUGU.Mereka Mereka Ni mana pernah buat salah...MAKSUM semua ni...haji najib,haji tambi,haji jarjis tu semua nabi nabi UMNO...pada pemuda UMNO YANG KOYA PEKIDA ingatlahhh...ni negara bukan melayu yang punya...ni negara semua pinjaman je...Surah mana Kata ini negara melayu dan surah mana kata melawan sultan derhaka..?jgn jadi bodo...Mengakui kesalahan dan kelemahan adalah tindakan revoulsi...Kpeada kaki kaki burit umno sedialah rakyat tanpa mengira bangsa ugama sudah muak...lubang lubang yg bocor mana sekalipun tak mampu menutup bila tiba waktunya...karma pasti dtg...

Tanpa Nama berkata...

Aku masih lagi menanti bilakah resume dan salinan sijil sarjana muda yang diperolehi oleh Najib nak ditunjukkan kepada rakayt.
Semua orang boelh tunjuk kawan sekelas dan sama2 mengambil peperiksaan oleh Pak Lah di UM tahun 60an dulu.
Tapi apakah bukti Najib lulus dari universiti Nottingham??

joyah_laser berkata...

iskkk..kalau ada kegemparan pun jgn lah umum awal2..nanti bila Najib dah tahu mesti dia akan buat plan EFJK pulak..apa laa..

joyah_laser berkata...

aku tak kisah najib lulusan apa pun..kalau dari Harvard pun aku tak boleh nak hormat..hikhikhik

jebatderhaka berkata...

najib jadi PM aku gantung bunuh diri..

Anniyan Tamils pscycho film. berkata...

Ini macam susah kalu...belakang aku panggil itu 'ANNIYAN'.. kasi attack sama itu politician, tarak guna punya orang!!..ammma!!

Tamil Filmstar~ Vikram.

Tanpa Nama berkata...

Baik bagi Mat Me No Spik Inglis jadi PM. Paling kurang dia akan sokong gerakan anti-PPSMI... No mad and sign in Inglis...