Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Mac 2009

TER NOW !!! LAPORAN KE DUA BEDAH SIASAT MAYAT KUGAN



Laporan bedah siasat kedua ini membuktikan yang Kugan telah dipukul. Laporan ini juga menunjukkan buah pinggang Kugan telah gagal berfungsi.

Ada keroskkan di bahagian dalaman tubuh badan Kugan.

Bedah siasat ini telah dijalankan atas permintaan keluarga Kugan.

Bedah sissat ke dua yang di jalankan oleh Pusat Perubatan Universiti Malaya juga telah mendapati beberapa tanda kesan terbakar di tubuh badan Kugan.

Peguam Negara telah mentakrifkan kes Kugan ini sebagai kes bunuh.



BERITA BARU MENYUSUL - HENTAKAN BENDA TUNPUL PUNCA KEMATIAN KUGAN - berita hairan

KUALA LUMPUR: Keputusan bedah siasat kedua oleh pakar patologi menunjukkan suspek kes curi kenderaan mewah, A Kugan, mati disebabkan hentakan benda tumpul secara berterusan pada beberapa bahagian badan, kata peguam keluarganya, N Surendran.

Bedah siasat kedua yang dijalankan pakar patologi Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) yang diterima peguam keluarga Kugan jam 5.30 petang semalam, juga menunjukkan kesan kecederaan dalaman yang serius.

Mendiang dipercayai diserang secara berterusan menggunakan objek tumpul serta dicucuk dengan objek panas pada bahagian belakang badan.




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gangster yg berlesen!

me berkata...

Yaa...
Siapa yang bunuh yer...
Tunggu la 5 thn lagi..
kes altantuya pun x selesai lagi...
last skali.. jawapan dia... x kan x tau kot... lepas begitu saja...

jebatderhaka berkata...

takyah bt bedah siasatpun aku dah agak kutu nie kena "lauk"...

Tanpa Nama berkata...

ni bukan polis punya kerja ni...aku konfiden polis tak bersalah...aku rasa kugan suka2 tumbuk buah pinggang sendiri...aku rasa kugan suka2 bakar badan sendiri..tak mungkin polis yg buat..polis malaysia bukan macam ni..polis malaysia tak mungkin buat cemni...kalau polis malaysia jahat, dah lama tetek bik mama kena ambush...hahahahahaha...

Enche' Eyezoodean berkata...

tembelang sudah pecah!
wakakaka..
body never lies!

maun berkata...

KPN mesti letak jawatan!!. Saman KPN!!

Tanpa Nama berkata...

Ini macam yg selalu dijumpai dalam sungai yang konon lari keluar dah terjun.
Bila pulak citer pasal polis jaga lock up pau banduan lock up?
Bila pulak lagi citer polis menyamar jadi banduan dan pukul orang dalam lock up?
Apa nak jadi puak yg macam ni. Bagi makan anak bini dengan kerja pukul orang?
Berkat ker??

Orang Tanjung berkata...

Kira cepat jugak laporan ke-2 ni kluar tapi lagi cepat laporan pertama dikeluarkan.

Macam me kata tu betui jugak. 5 tahun lagi pun tak tentu sbb rakyat malaysia ni kan mudah lupa

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

hahaha lepas doc yg 'konon' wat laporan ni plak yg kene buang keje, sbb 'konon' mende ni rahsia...pastu sok PPUM ckp xde doc ni keje dlm spital ni..pastu 2-3 ari lagi doc tu kene cuti panjang...pastu kene buang...pastu nnt sibuk kunun² cari sape yg release bg org awam tgk bukti...ape plak agaknye lepas ni rancangan nak tutup kes ni dr rakyat tau...
kalo boleh seme die nak sumbat masuk ISA, tangkap x yah bicara...ni tunggu je la lepas election silap² seme ADUN silver terutama skali masuk ISA sbb kunun cetuskan huru-hara x pun huru²...kompom...ape kuasa rakyat????kite tentang ISA...ooo lupa ISA SAMAD dah boleh ajk United Melayau Nazi Organization...
isham ni lawak hari² ni...apelagi wat bahan...
sok pagi 'senyum kambing (utusan melayau)' yg mmg kambing tu nak wat topik pasal ape plak???