Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 April 2009

ADUN BN TIDAK PERCAYA MB TERENGGANU - harakah



Khabar angin yang bertiup kencang di kalangan rakyat Terengganu sejak hampir empat bulan lalu kononnya akan ada usul undi tidak percaya terhadap Menteri Besar (MB) Terengganu, Ahmad Said semakin menjadi kenyataan.

Justeru, satu amaran 'keras' terpaksa dikeluarkan oleh MB Terengganu tersebut terhadap mana-mana Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional (BN) yang berhasrat berbuat demikian.

Ahmad Said berkata mana-mana di kalangan Adun BN Terengganu yang mengemukakan usul undi tidak percaya terhadapnya akan berdepan dengan tindakan disiplin termasuk dipecat.



kah kah kah…. UNDI…. JANGAN TAK UNDI…. kah kah kah..

kah kah kah…..REBUT… JANGAN TAK REBUT DUIT MIYAK...WANG EKSAN BERBILION BILION..….kah kah kah

kah kah kah….INI BARU BETUL…MANA YANG DEGIL PECAT…PECAT RAMAI RAMAI…. BUBAR ADUN….kah kah kah



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

isk MB tganu ni.. emm??!!??
aku tengok muka pun dah fail..
isk...

duit dimana ko duit???
belum pun satu musim takkan aku dah guling!!???
MB lain sempat kumpul takkan aku tak boleh!!!??
sape nak lawan meh sini aku tengking!! haha.ha..
wei aku ni sultan yg pilih bukan main2!!
tp itu pun kerana dah tak ada pilihan lain.. haha.ha..
baru boleh royalti ramai plak yg naik angin!!!
jangan ko mimpi jangan ko kesali,
kerana semua duit ni utk aku joli!!!hahah.ha..
ini semua upah aku mentadbir!!!
sampai kita dapat stadium yg canggih!!!! haha.ha..ha.ha..
kuasa perintah d tangan ku kini.. sape brani aku terajang mati!!!
rakyat ku kini berdiri tersengih..
diorang tak tau semua duit aku akan aku bank-in!!!

haahah.ha..
kahkahkah.kah.kah..
anak nyer said.. anak nyer said...
lawak jugak ko ni!!!
kahkahkah..haha.ha..

-WR-

SL Chan berkata...

eh..mercedez tu macam mana...sedap pakai?????? dulu lawan taukeh zzzzz...dah jadi taukeh,kena lawan oleh kuncu-kuncu taukeh lama dia...sekarang baru tahu...kuncu-kuncu ZZZZZZ dah bengang dengan simamat ni....dah cukup tu..bubarkan saja Dun Trengganu tu..jangan kasi rakyat Trengganu susah saja...JANGAN LUPA BERITAHU mahaijip DAN zamzam,Dun Perak pun terpaksa dibubarkan jugak...good luck...

Mamai berkata...

Bila nak buat pilihanraya lagi kat terengganu....boleh jalan-jalan tengok grombolan menangis

Derih berkata...

AKU NAK DUIT NATANGG!!