Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 April 2009

BAIK PUNYA BERITA





FAIRUS AKAN DI DAKWA HARI INI ? mikini


Former Penang Deputy Chief Minister 1 Mohammad Fairus Khairuddin is widely expected to be charged with alleged corruption today.

His team of lawyers are on standby to make an appearance at a short notice at the Butterworth Sessions Court, which is also awashed with reporters since news of a possible arraignment broke out over the weekend.



kah kah kah…. TAK HABIS HABIS DENGAN BUDAYA GEROMBOLAN?... kah kah kah…

kah kah kah…. INILAH KESAH BUDAK KAMPONG… TAK PERNAH ADA KERETA…. NAK NAIK MERCEDES….kah kah kah...

kah kah kah.... TAK PERNAH GI LONDON…. MINTA TIKET FREEE….. kah kah kah…

kah kah kah…. BAGUS BERSIH PAKATAN DARI BUDAYA GEROMBOLAN…kah kah kah…

woit… SPRM PATUT SELIDIK LAGI… KASI BERSIH SAMA DIA… kah kah kah



11 ulasan:

kage bunshin no jutsu berkata...

bongok...memalukan je...cuba la contohi PAS...

SL Chan berkata...

betul Bro...mentaliti gerombolan ni dalam sebahagian PR tak habis-habis..mesti kasi bersih betul-betul...dikloroxkan sampai bersih berseri...kalau tak boleh dibersihkan disebabkan "dulu,kian dan selama-lamanya"...buang dalam recycle bin saja dan buat permanent delete...atau diC4 saja..

cucuabuseman berkata...

kah..kah.kah..dalam PKR memang ramai lagi macam dia ni isham ooiii...al-maklumlah PKR tu al-sepupu al-sepapat yang kecewa sebab puak dan juak lain sapu duit rakyat semasa dioraang dalam BN...lalu wujudlah PKR dok gitu Anwar Berahim???Boleh kata bersih dalam Pakatan..PAS dan DAP..PKR????KAH..KAH..KAH...Anwar & his family??KAh..Kah..Kah...

Truckster berkata...

ni kena tanya lembu mat ezam.....

Tanpa Nama berkata...

PR Govt especially PKR shd institute a "Code of Conduct On BERSIH", for all their wakil wakil rakyat and leaders in all PR Govt. We are supporters of PR but if their leaders are like umno/bn, we will find alternative parties, whose leaders are clean and beyond reproach. We do not want PR like umno/bn who are corrupted!!!

Nami berkata...

kage bunshin no jutsu,

PAS ke,PKR ke,UMNO ke,semuanya sama je.bukannya kalau nko masuk PAS nko tak songlap duit.

ni bukan soal parti mana dia masuk,ni soal diri sendiri.Tuan Guru Nik Aziz pun tak mampu halang tangan nko dari makan suap.Dia boleh cakap je.

Orang fanatik parti ni susah la nak cakap.

Anyway,bagusla buang orang-orang macam ni.Lagi kurang orang lagi baik,daripada ramai tapi perangai same je jimbet macam gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

Bang Isham,

Ni le antara kesilapan besar yg PKR buat iaitu melantik budak mentah mcm si fairus utk diberi jawatan besar. Pada hal ramai lagi YB-YB PKR yg lebih berpengalaman dan berkelayakan yg boleh diberi tanggungjawab tersebut. Tapi apakan daya ... Si Fairus ni betul-betul memalukan PR, elok benar le didakwa. Baru dia boleh membezakan mana satu tanggungjawab dan mana satu pulak kepentingan peribadi. Nak tanya sikit kat dia boleh tak ? Berapa banyak aset yg sempat awk kumpul.

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

jangan ikut perangai Mat Toyo Tempe sudah...maid pun nak dibawak pergi makan angin guna duit rakyat..

nan

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham

Kasi singkir ini korup punye manusia..

Homo sapiens jenis ape kah ini?

Kah kah kah

Mamai berkata...

Biar lagi ramai kena tangkap lagi bagus biar PKR bersih dari gejala rasuah nie rasanya DSAI pun tak kisah kalau mereka kena tangakap.....dari buat malu PKR

One Malaysia berkata...

ni la bodo punya mamat... xsabar sabar mau kawa ke...macam uncle singh.. uncle lim ..uncle nuar... haihhh depa tu pun punya lama dok tunggu baru dpt apa yg depa ada.... awat la hang ni garik sangatT

Tukar sama dia..jgn x tukar... kasi tukar dia punya tiub sekali

hahhahahhaa kah kah kah kah kikikikik