Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 April 2009

APA KHABAR


MANA PERGI LAMA TAK NAMPAK



Elizebeth Wong apa khabar ?

Berehat di mana?

Bukit Gantang dan Bukit Selambau sudah okay.

Bukit Lanjan apa cerita?

Selamat datang kembali.





14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

selamat datang
welcome2

Keylee Daud berkata...

selamat kembali :)

madi berkata...

Lawa gak Eliz Wong ni nu?
Lebih2 lagi bila tengok waktu dia tengah tidoq .....karan gak.....

Tanpa Nama berkata...

ELI nasibmu sungguh malang kerana meskipun anda tidak berdosa dalam kes ribut telanjang tapi dah telah terpesepsi dalam masyarakat bahawa anda ada terlibat maka adalah lebih baik anda berundur, jika tidak selama-lamanya ada masyarakat akan buat kaitan anda dengan kes ribut itu. Anda seorang wanita yang hebat mempunyai pegangan hidup yang sihat dan mempunyai nuraini sosial yang gemilang dan mengamalnya tapi hal peribadi anda dapat juga sang kepalang itu mengeskploitnya dalam dunia ICT kini.
You are beautiful and a politically and socially conscious person. It is jus very unfortunate of you to get caught in the 'stupid' video -taping incident whether it was true or made to be true.

Shafik berkata...

Kesian Eli Wong..... dia ADUN kawasan aku, aku tengok dia memang berdedikasi......... ni semua kerje UMNO jahanam ni

akutakata berkata...

Rakyat Malaysia ketagih PRK..

Setiap PRK, BN tentu akan kalah..

Rundingan supaya tiada lagi PRK.
atau Pengundi upahan terpaksa digunakan..

Pengundi hantu sudah tidak berapa berkesan..

Ahmad Azrin Aziz berkata...

kemana dia ye?

Tanpa Nama berkata...

http://www.goldmansachs666.com/

Info, Comments, Opinions and Facts About Goldman Sachs
This website has NOT been approved by Goldman Sachs, nor does this website have any affiliation with Goldman Sachs. This website was designed to provide information about Goldman Sachs direct from the public, and NOT from Goldman Sachs's marketing and public relations departments. You may find the Goldman Sachs website at www.goldmansachs.com

Tanpa Nama berkata...

Hello Mr Shafik

Gua ingat aa ini buka Ameno punya keleja, tapi gua ingat ini EmmCeeAa and Gelakan punya keleja.Sebab apa tau, sebab dia olang punya amoy tak dapat jadi YB lahhhhhh.

Kah kah kah kah ....
Mali...mali..Mali.. Ipoh mali..
Kah kah kah .....

Tok Pendita berkata...

Bukit Lanjan atau Bukit Telanjang? Aku ada gambar Khir Toyo sedang tidur bogel kat Paris Disneyland. Isham, kalau kau nak, aku boleh bagi, syarat kau link blog aku dalam Tukar Tiub.

kucingsiam berkata...

meow~

moga-moga eli sudah tenteram jiwanya ... gerombolan memang nak nyahkan orang yang boleh buat kerja macam eli ... pemaju pun tak suka sebab kasi suap dia tak makan, susah, bukan macam orang gerombolan.

Kalau dapat orang macam fairus penang tu gumbiralah dia orang. Bodoh fairus ni ... baru naik dah tak sabar sabar tiru gaya gerombolan ... woi anwar, jaga sikit parti kamu tu ... rakyat dah kena 3 kali dahhhh osman katak, jamaluddin katak, fairus tamak, kena lagi kita nak boooo anwar ni. kalau sekadar calon haprak elok bagi PAS atau DAP je bertanding.

cucuabuseman berkata...

Nyorok celah tudung muslimah PAS atau balik ketiak MB selangor.Kesian Ely yang suci akhlaknya contoh bagi remaja dan rakyat jelata dibusukkan demngan foto yan erotik dan menghina.Nak kena depa ni..biasa sangat..ohh Helmi dimana kau sewaktu aku dambakan kau untuk melepaskan tekanan ini...tapi kali ni u jangan ambik gambar tau...aper turrrr???

One Malaysia berkata...

adiuhh bila la ini ahmoi mau belah... aku yg pakai spec pun bila nak tido cabut... hahahahah hihihihih huhhuhuhuhu tukar jangan tak tukar sama eli... tukar tiub sekali!

Sudin berkata...

Abang isham,
ada jawatan kosong ka untuk jadi pembantu peribadi Eli ?

Nanti gua pil pom atau hantar resume.
Bolehkan abang isham ?
Aisey man you are my friend......