Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 April 2009

SYUKUUUUR BILA DENGAR BERITA INI !!!


MD ISA PRODUK HARAM UMNO KATA HASHIM –
mkini

Shahidan Kassim sepatutnya menjadi menteri besar kerana beliau dilantik sebagai pengerusi perhubungan Umno Perlis, kata ketua penerangan Umno negeri, Hashim Suboh.

Sambil menyifatkan Md Isa Sabu sebagai "produk haram" tradisi Umno, Hashim berkata, menteri besar itu harus melihat sejarah Umno di mana pengerusi perhubungan negeri, selalunya dilantik memegang jawatan tersebut.

"Salah faham oleh Md Isa. Pengerusi perhubungan sepatutnya jadi MB.

"Amalan dalam parti Umno, jawatan MB diserahkan kepada pengerusi perhubungan negeri. (Md Isa dilantik) MB masuk jalan bagaimana?” kata Hashim, mengulas kenyataan Md Isa yang mahu menteri besar turut dilantik sebagai pengerusi perhubungan bagi memudahkan penyelarasan.



kah kah kah…. HEBAT NYA GADUH GEROMBOLAN DI PERLIS…kah kah kah..

kah kah kah…. ADA PRODUK HARAM... ADA PRODUK SEMBELIH… kah kah kah…

woit… BILA LAGI NAK SEMBELIH… kah kah kah…

kah hah kah….SEMBELIH LAH JADIKAN SEMUA ITU PRODUK HAHAL… kah kah kah…

woit... BILA LAGI.... SATU MALAYSIA NAK TENGOK....kah kah kah



15 ulasan:

Mamai berkata...

alamak selama haram ler aku pie perlis....masuk PAS baru boleh halal hahahaha

Sudin berkata...

Negeri yang mana perlantikan MB adalah pilihan pihak istana akan menghadapi masalah sekembalinya Mahafiruan.
Awas PR !

nami o fish berkata...

kata nak daulat raja..
dah isa sabu raja suka..
nak buat macam mana..

sama la macam kat perak tu dude..
takkan ngok sangat kot..

jabsp berkata...

Ini bukan sembah derhaka,tetapi memang sah puaka derhaka kepada Raja Perlis.PDRM tunggu apa lagi,cekup sajalah anak Suboh ni bawah akta hasutan yang hampa kuat pertahan kan tu.
Kalau komen macam ni mai drp PR,pagi esok dah ada berita ada orang dok dalam lokap malam ini.
Mai sama sama kita ramal yang bukan syirik:Anak Suboh dan anak Kasim akan kojol dalam politik sebelum sampai hujung bulan mei 09.

Ayiem berkata...

Kalu sembelih pun tak halal gak bro sebab itu memang produk haram...kekekekekeke

'Produk haram' cam ayat nak durhaka je,kalu produk tuh haram,maknanya dia tuduh istana tak sah kekekekeke durhaka la tuh...apsal puak gerombolan dan buat report polis,tuh ketua penerangan dah mula tunjuk riak nak durhaka tuh....

SL Chan berkata...

panglima beras dari bernas nak ambil kesempatan apa yang terjadi di negeri gerombolan "kami nak busuk,natang"

PM Yang Ke 6 berkata...

Gocoh lah kalau bolih gocoh..
Ape lagi yang lain? Masuk lah..
Jangan duk menebeng je.

Gerombolan sudah celaru.
Kahkahkah!

Sarjan Lama berkata...

Nampaknya UMNO tak iktiraf Kuasa Mutlak Raja....Ini boleh mendatangkan Marahni (Derhaka)...

Tanpa Nama berkata...

Haha.ha..
hooho..ho...

tau plak dia halal haram...
tp aku rasa tau sebut jer tu.!!!
hukum x tau!!!
cuba tanya balik apa itu halal haram bagi gerombolan!!!
dosa pahala??
syurga neraka?
baik jahat???
haha.ha..
bukannye paham pun diorang ni!!!
pandai cakap jer hukum hakam halal haram!!!!
tu saje nak tunjuk rhetoric mereka nampak hebat!!!
Ho..ho..ho.

woit jangan sentuh MB tu dia haram nanti kena samak!!!
tp dia tu d klasifiksa sebagai najis mutawauamno iaitu najis ringan amno... tidak perlu d samak hanya perlu mengankat hadas besar jer!!!! haha.ha.ha...

-WR-

tayar pancit berkata...

depa ni memang lagutu..puak shahidan dengan gaya sombong berlagak sana-sini..geng isa pulak macam tak kena gaya nak buat keja apa pun..berebutlah..sapa nak ambik kuasa, ambiklah..sebenarnya sapa yang dok perlis dan ada akal tau..sama saja isa ka shahidan..takdak perubahan jugak..lagi satu, geng persatuan kebangsaan melayu bersatu paling terbangang dan amat bodoh lagi tongong sekali ialah geng dari perlis lah..mana ada yang cerdik pandai..semua mangkuk hayun belaka..kaki dannok pun ada jugak dua tiga orang..sijil srp ada jugak dua tiga kerat..sebabnya pantang ada yang cerdik sikit (lebih sikit dari shahidan) pasti takkan berjaya dalam pertubuhan punyalah..cantas awal-awal lagi..itu sebabnya tinggal adun dan yb yang mangkuk lagi hayun..yang tau nak tambah bini dan hidup mewah..tak caya? mai perlis, hangpa tau..yang lawaknya semua depa rasa depa hebat..heran jugak aku..perlis oh indera atas kayangan..kalau ikut shahidan, darul sunnah tu, mana ada haram..

Niel berkata...

Rais Yatim appeared on BBC's Hardtalk. A very amusing talk with the hostess ^^

Keylee Daud berkata...

meroyan kena ketum ka?hahaaherat

Tanpa Nama berkata...

JANGAN PERTIKAIKAN PILIHAN SULTAN.INGAT ! PALING PENTING JGN DERHAKA!! DAULAT TUANKU! DAULAT TUANKU! DAULAT TUANKU!

CucuTokSelampit berkata...

Apa tak nya? dia sebelum suboh awai2 lagi dia dah cekau dah jawatan tu ... tak kira la dia masuk ikut pintu mana ... janji dapat masuk cekau jawatan MB Peghelih tu .... sah apa? halal apa? Raja Perlih punya pilihan ...takkan tak sah kot? kalau kata tak sah kira durhaka lah ... jaga2 nanti kena sumpah jadi batu ... mula jadi mcm cerita Jins Sudin apanama tu? Batu Durhaka?

Tanpa Nama berkata...

ini lagi satu berita best...hehehe..

More than half of Barisan Nasional backbenchers today did not turn up at Terengganu state assembly sitting today in a move related to their bid to oust Menteri Besar Ahmad Said.

Ten of the 14 BN backbenchers in the state assembly are said to have "boycotted" the second day of the sitting as plans are being made to force Ahmad to step down.

It is believed that the failure of the state representatives to be present at the assembly is linked to ‘death threats’ which some of them had received yesterday.

Late last night, three assemblypersons have lodged a police report saying that they received an SMS warning them against moving a motion of no-confidence against the MB.

Paka assemblyperson Zakaria Abdullah, Abdul Halim Jusoh (Permaisuri) and Rosol Wahid (Ajil) lodged their police reports shortly after midnight following the SMS ‘death threats’.

nan