Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 April 2009

BEKAS AHLI PARLIMEN WP DITAHAN SPRM – berita hairan


Seorang bekas Ahli Parlimen veteran Wilayah Persekutuan dijangka didakwa di Mahkamah Sesyen Kota Kinabalu, Sabah, jam 3 petang ini kerana kesalahan menipu dokumen.

Sumber Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berkata, Ahli Parlimen itu ditahan malam tadi dan dijangka menghadapi dua tuduhan kerana menggunakan dua kad pengenalan untuk membuat pinjaman bank


kah kah kah… BEKAS YB AHLI PARTI APA AGAKNYA?.... kah kah kah…

kah kah kah…. INI MESTI DARI PAKATAN RAKYAT…. kah kah kah...



9 ulasan:

SL Chan berkata...

kah kah kah......orang PR..baguslah tu....bolih tulis buku untuk cara-cara rahsia untuk mendapat pinjaman bank!!!!!

SL Chan berkata...

mungkin orang PR ni sehaluan Mahaijib...kah kah kah

paley berkata...

hahaha
pelik
xde name.
mane aci.
satu malaysia nk tau dia dari parti mane.

cucuabuseman berkata...

tangkap!! dakwa!! sama diaa jangan kira Pakatan!! jangan kira Barisan!! Jangan pilih bulu..betoi tak Isham..(kadang-kadang gelak sendiri pasal pilihanraya...waktu barisan menang..Pakatan kutuk SPR tak adillll..bila menang dengan gah mereka kata rakyar kuat menyokong..dan Barisan akur depa kalah....macam kes aku sekolah dulula..kalau anak lulus cemerlang-bapak kata "memang anak aku pandai" tapi kalau anak gagal_Bapa kata "ehhhcikgu kalihamput..malas mengajaq..tak pandai mengajaq..kah..kah..kah

fredo berkata...

parti buih kot.. kt bangsar nun..

auWw!!

Keylee Daud berkata...

kakakakaka..veteran kena denda 10 ringgit jugak ka..kekeke

Tanpa Nama berkata...

Suhaili daa, WP Labuan.

nami o fish berkata...

ni lembah pantai punya ni..
hahahaha!!

eh,yb kepong tan seng giaw tu dah 30 lebih tahun kan?

mesti dia kenal ni...kah kah kah!

cheguBard berkata...

Seorang bekas Ahli Parlimen Wilayah Persekutuan Labuan, Datuk Suhaili Abdul Rahmanditahan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan kes penipuan.

untuk baca lanjut sila layari http://chegubard.blogspot.com