Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 April 2009

MODEL BARU UNTUK MENYAMBUT PM BARU




SAMBUTAN BARU


Syarikat Proton akan mengeluarkan satu jeep baru sebagai menyambut PM Malaysia yang baru.

Orang ramai boleh memesan jeep ini yang dijangkan akan memasuki ke pasaran pada awal bulan hadapan.

Model ini adalah 100% rekaan tempatan.

Model ini adalah 100% menggunakan tekoloji tempatan.

Model ini adalah 100% menggunakan bahan tempatan.

Kabinet telah memutuskan jeep model P-476 ini akan dinamakan Mahajib.

Satu Malaysia akan kah kah kah sambil berkata mahajip mahajip.




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

-Berita Terkencing-

Kuala Lumpur - Syarikat perusahan otomobil negara tidak akan mengalami sebarang masalah dalam menghadapi kegawatan ekonomi dunia sekarang. ini kerana pengeluaran produk terbaru yg kreatif, inovatif dan tak tahan karat hasil kreativiti anak tempatan yg berjaya mengampu pemimpin no 1 negara walaupun tidak menepati citarasa orang ramai. hahaa.ha..
di jangka syarikat tersebut akan terselamat daripada kegawatan ekonomi apabila sekali lagi harta rakyat akan terus d gunakan utk menyelamatkn syarikat walaupun apa cara sekalipun. cara ini utk membuktikan bahawasanyer syarikat cetusan mantan PM terdahulu atau puppet master utk yg skang ini adalah sebuah syarikat gergasi yg hebat. haha.ha..ha..

KRONI OH KRONI!!!!
Jom kita jalan2!!!!
KRONI OH KRONI!!!
Jangan pedulikan org!!!
KRONI OH KRONI!!!
Aku d samping mu walauapapun rintangan!!!
KRONI OH KRONI!!!!
ikut arahan nanti aku suapkan!!
KRONI OH KRONI!!!
klu aku lingkup ko pun bangkrap!!!
lala.la. haha.hahah.ha...

sekian Berita Terkencing.

d sampaikan oleh :-

-WR-

samilux berkata...

model C4 ---power

manky berkata...

name cam pukimak...klu mahafiraun ok la gak...hahaha...xpon altantujip...nk best lg C4jip...lg sukhojip...rosmajip pon boleh

kucingsiam berkata...

meow~

kahkahkah cuba tanya kalau ada kawan cina apa maksud "mahaijib"

kahkahkah mahaijib kahkahkah

Bernama news on 2 berkata...

produk tisu sempena menyambut Pm baru-BERNAMA

isnin 13/09.Sempena mengalukan Pm baru malaysia persatuan hotel-hotel se-malaysia telah mengambil langkah untuk memberi percuma kepada semua tetamu hotel produk tissu tandas bernama "NAJIS".setelah tetamu hotel check in mereka akan diberikan satu kotak tissu tandas berjenama "NAJIS".ini sesuai dengan nama Pm baru kita najib.selepas anda buang air besar tentu anda akan ingat Pm kita yang disayangi semasa anda lap bontot. kata encik Kong kek kuat pengerusi hotel-hotel semalaysia.

Tanpa Nama berkata...

Hai begitu sulit nak hidupkan pegangan baru PM, iaitu menghargai 'hijau', sehingga diwujudkan Mahajib.
Hai betulke pentadbiran baru ini akan mengamalkan apa yang ditrumpetkan?
Apa dah jadi dengan 'amanah, bersih, cekap', 'cemerlang, gemilang, terbilang', 'islam hadari' dan banyak lagi? LU fikirlah sendiri!

jabsp berkata...

Mahajib-TT jangan buat lawak.Kalau betul kabinet yang namakan Mahajib bermakna Najib kena paksa GLC dan Perkhidmatan Awam saja yang beli.Nak harapkan awam,mampus tak akan dibeli.Apa nama ...MAHAJIB?.

SL Chan berkata...

kah kah lah...mahajip...kelakar betul...kah kah kah...kalau keluar Humvy...maka najip_mahai...kah kah kah

SL Chan berkata...

setuju degan Kucing Siam...MAHAIJIB sound sedap sikit...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

JEEP??. Pacuan lasak yg sesuai wak masuk dlm hutan..oh!!..ya tak ya...Dalam hutan senang sikit nak buat keja letup2 orang kan?

Tanpa Nama berkata...

Putar belit org2 MAHAIJIB mempertahankan pembunuh...sakit ati betul aku baca...

http://jebatmustdie.wordpress.com/2009/04/10/malaysian-cabinet-2009-a-workable-team/#comment-5147

BrightEyes berkata...

Proton juga menghasilkan sebuah kereta model baru yg dinamakan untuk menghargai mantan PM kita: Proton Paklah

Tapi projek ni gagal sebab isu kawalan. Bila dipandu di jalan lurus, kemungkinan kereta akan tiba-tiba buat u-turn, atau shift dari 'D' ke 'R' tanpa amaran.