Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Jun 2009

KANTOI MANTOI




NAJIB : HANYA 45% RAKYAT PUAS HATI
- mkini

Hanya 45 peratus pengundi yang berdaftar di Semenanjung Malaysia puas hati dengan prestasi Perdana Menteri, Najib Razak ketika negara berdepan dengan krisis kewangan global dan kemelut politik di Perak.

Dalam tinjauan pendapat yang dijalankan oleh firma penyelidikan Merdeka Centre dari 6-15 Mei lalu - membabitkan 1,067 pengundi berdaftar - ia bertanya secara khusus pandangan mereka terhadap prestasi Najib dalam bidang politik, ekonomi dan isu-isu sosial selepas beliau dilantik sebagai perdana menteri keenam.

Memeranjatkan bahawa masyarakat India memberi sokongan terbesar - dengan 64 peratus puas hati dengan prestasi Najib - selepas mengambil alih dari Abdullah Ahmad Badawi.

Ini diikuti oleh pengundi Melayu dengan 53 peratus puas hati dengan prestasi Najib.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

kah kah kah… HANYA DAPAT 45% ?… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU AMBIL SPM ….DAH KANTOI… kah kah kah…

kah kah kah… KALAU AMBIL HSC…. JAMIN KOYAK…kah kah kah..

kah kah kah… KALAU KAT UNIVERSITI MALAYA… JAMIN KENA BUANG..kah kah kah..

kah kah kah… KALAU DI OXFORD UNIVERSITI… NAK CIUM TANDAS PUN TAK DAPT...kah kah kah…

kah kah kah… APA PUNYA TUUUUUR… APA PUNYA POYO… kah kah kah..



17 ulasan:

Pacal Yang Hina berkata...

Eh, ni betol grad ke dulu ni?

Kahkahkah

Terima kaseh.

Tanpa Nama berkata...

...apa la lu bro ..lu tk cangih la..di ulangi ..lu tk cangih la... apa nk takut. kalu tk pas pekse jumpe la pk najip....macm mamat kaspul 2...

Ikhtilaf berkata...

gua bkn pengundi..
gua jgk x prnah dftr..
gua pn x pwas ati..

Che Guevara berkata...

tahniah 3 juta x sdr TT... teruskan menyembab si sembab & menjarjiskan BN! Semoga telor isteri rosmah terus semakin kecut.

Tanpa Nama berkata...

woot! TT dah mencecah 3m, tigo juto pelawot, tahniah!

tak macom ado rang UM/MU pun tak bleh pass. 45%? UM bleh pass kot...

salam dari
En Andi, G.K.S.P.D.C., S.M.A.Msia
(gerombolan kato saya pendatang dari cina), (skrang memang Anak Malaysia)
"tak perlu atuk, atuk tu smua"
kah...kah...kah!

Tanpa Nama berkata...

Bagusle tu untuk Mat Mongol...alamatnya goodbyelah lepas pru13 mungkin kena bersara di Ulaan Bataar...hau hau hau hau

Fa-T berkata...

dulu kalo amik spm.. 45% tu.. slip keputusan buat lap bontot je!!!

mamai berkata...

45% zaman kita mmg dah kira tak lulus tapi zaman sekarang 45% tu depa bangga....hahahahahaha...sebaba depa bagang

Tanpa Nama berkata...

Apa hal ni? Dah kecut nak masuk bertanding kata pula bukan kemenangan mutlak. UBN tidak juga menang mutlak pada PRke-12 lalu. Jadi sulit nak akui kehebatan PR.Jadi tak mahu menerima hakikat UBN dah nak rebah, jadi boleh terus cerita 13 Mei, hak bumiputra terbela dalam pelembagaan, Ching Peng akan menghidupkan semula ideologi komunis, raja adalah payung demokrasi, kontrak sosial adalah kibab UMNO yang tak boleh dipersoal, jadi boleh sebat lagi harta negara, jadi boleh teruskan cerita mak nenek dan politik tahi kucing mak nenek UMNO.

ummi berkata...

Tahniah kerana blog stats tuan TT telah mencecah lebih 3 juta. Rasanya belum ramai blogger yang telah mencapai tahap ini.

Selamat berjuang.

Tanpa Nama berkata...

Stadium Sultan Mizan runtuh
02/06/2009 10:25am


KUALA TERENGGANU 2 Jun – Stadium Sultan Mizan di Gong Badak runtuh pagi ini menyebabkan kira-kira 70 peratus daripada strukturnya musnah.

Bagaimanapun sehingga kini tiada laporan mengenai kemalangan jiwa diterima dalam kejadian yang berlaku kira-kira pukul 8 pagi itu. - Utusan

Tanpa Nama berkata...

45% kalau periksa UPSR ikut dasar PPSMI dah kira A la bro..ni mat sembab yg bagi markah ni...

Tanpa Nama berkata...

Woi...Najib, baik letak jawatan sajelah !!

Rakyat dah tak sokong sama lu, takkan nak tunggu sampai rakyat tendang bontot hang baru nak letak jawatan !!


Dakis.

Nunca Caminaras Solo berkata...

Sat ada balaci UMNO mai cakap.. UMNO xsalah, pemimpin yang salah.. Ahli2 kena berani menegur..

Krung-krang, krung-krang pastu.. Dok recycle gak pemimpin sama.. Yang xtahan lagi dok recycle gak alasan sama..

50 tahun dah beb..

Sudin berkata...

Camna lanun ni boleh jadi PM ?

Uniknya Malaysia.....melantik perogol dan pembunuh sebagai PM.

Gerombolan yang melantik haram jadah ni kayu ke batu.........
Buta perut kot....yang melantik perogol ni....

Khun Pana aka johanssm berkata...

45 % , Universiti SINTOK bolih layak masok No Problem.
Bolih kawtim ponya.
45 % pon bolih di jadikan perdana menteri.
mesti masok Guiness Book record.

Kucing Parsi berkata...

45%? hahaha... kalau ujian kat kompeni aku notis 24 jam... passing rate kat kompeni aku test pun minimum 75%, dan ada yang 100% (boleh buat banyak kali)