Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Jun 2009

MEMANG TAK MUTLAK


KEMENGAN PKR BUKAN MUTLAK – NAJIB
- melayau

Najib Razak berkata kemenangan calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) menewaskan tiga calon Bebas pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, semalam bukan ukuran populariti parti pembangkang dalam politik negara.

Perdana Menteri yang juga Pengerusi BN berkata, kejayaan PKR mempertahankan kerusi Penanti menerusi calonnya, Mansor Othman, 59, bukan kemenangan mutlak dan justeru itu tidak boleh dibanggakan oleh Pakatan Rakyat.


KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

kah kah kah… BETUL … BETUL… BETUL…kah kah kah..

kah kah kah… MEMANG BUKAN KEMENANGAN MUTLAK… kah kah kah..

kah kah kah… KEMENANGAN MUTLAK IALAH 100%...kah kah kah..

kah kah kah… INI HANYA 45.2 % PENGUNDI TURUN .. .kah kah kah…

kah kah kah… INI SAMA MACAM 45% PENGUNDI SOKONG PM…kah kah kah..

kah kah kah... MEMANG BUKAN PERDANA MENTERI MUTLAK… kah kah kah..

woit… TAPI YANG LARI TAKUT BERTANDING…. MEMANG 100% KALAH MUTLAK… kah kah kah...



7 ulasan:

Tok Uban berkata...

Sham...SPR kata...budget pilihanraya Penanti..RM400,000 aje...kau boleh ulas sikit tak?...dulu kata berjuta-juta ringgit abis kalau pilihanraya kecil...macam kat KT, Bukit Gantang...Kat Penanti, Umno tak masuk bertanding...budget sikit aje...so...ini menunjukkan apa?..menunjukan...tanpa Umno duit rakyat selamat...

Tanpa Nama berkata...

Tolong bagitau si lembu mongolia ni klauPR dapat kemenangan mutlak, mat mongol ni sudah bersara!

Orang Tanjung berkata...

Dia kata menang tak mutlak sebab lepaih ni dia nanti tarik hidung sayap baru umno (Lembu SPR) untuk mencari 1001 alasan utk membatalkan kemenangan PKR...

Lepaih tu bila Kak Min menang baru dia umpan suruh masuk umno dan kata...

INILAH KEMENANGAN MUTLAK!!!...

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya Najib !!

dah tak berani tanding di Penanti, buat apa beri komen2 lagi macam 'coward' !!

UMNO/BN tak kalah pun !! Cuma PR mendapat sokongan yg lebih kuat dari rakyat Penanti !!

Hidup Rakyat !

Dakis.

Tanpa Nama berkata...

jgn lupa rramai yg tk keluar mengundi tu, pengundi atas pagaq..
saya yakin kalau bn bertanding mejoritinya akan lebih besar dr PRU12 dulu...

badang_ni berkata...

Salam......
Yg penting menanggg dan brani bukan macam demer tu takde telo........ dah ler dak der telo calon nak letak nak komen lak.... kalo komen tu betoi bunyi nyer tak per gak ni tak nak komen takder mutlak abih tu yg dok kat krisi PM tu mutlak sangat ker....

Tanpa Nama berkata...

setuju, bn kalah mutlak di penanti.